שיווק ופרסום

בבאומן מחממים את המנועים: שלי שמיר קינן ממנה סמנכ"ל קריאייטיב שני

שלי שמיר קינן מרחיבה את ההנהלה במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי לאחר שנה של צמיחה ולקראת התפתחות בשנת 2023, וממנה סמנכ"ל קריאייטיב שני: אבירם לוי לשעבר מנהל הקריאייטיב באדלר חומסקי
מערכת ice |  1
שלי שמיר קינן באומן בר ריבנאי (צילום יחצ)
שנה וחצי מאז שמונתה למנכ"לית משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, שלי שמיר קינן מרחיבה את ההנהלה לקראת התחדשות וריענון המשרד עם הגידול בלקוחות ובפעילות - וממנה סמנכ"ל קריאייטיב שני לצדו של יגאל עזרא.
עזרא עצמו הגיע למשרד תקופה קצרה לאחר ההודעה על מינויה של שלי שמיר. סמנכ"ל הקריאייטיב החליף את ירון פרל שעבר לתפקיד דומה במקאן תל אביב. עזרא הגיע לבאומן ממשרד הפרסום ענבר-מרחב ולפני כן ממשרד גיתם BBDO.
בבאומן עבדו בעבר כמה סמנכ"לי קריאטיב במקביל וגם עתה עם צמיחת משרד הפרסום, מינתה, כאמור, שמיר-קינן סמנכ"ל קריאייטיב שני: אבירם לוי שהגיע ממשרד הפרסום אברהם וזכור יותר מהקדנציה הארוכה כמנהל קריאייטיב באדלר חומסקי. 

אבירם לוי. צילום: סער מזרחי
לוי בן ה-47 מן הבכירים בענף לקח את ההצעה עם הרבה פאשן לתפקיד ובמטרה לקדם רעיונות חדשים בבאומן. באדלר חומסקי חתום לוי על כמה מהלכים בולטים כמו השקת המותג מעדן ג'וי של שטראוס, הכבל התת ימי של בזק בינלאומי, קמפיין חיש גד "זה אתה עם עוד קצת כסף", אלפא רומיאו ג'וליה, והפרסומות של yes: חווה אלברשטיין בנג-בנג ונועה קירל וייטנאם. באברהם חתום על קמפיין נוברטיס עם הזמר טריפונס וקמפיין השקת הרכב החשמלי של פולקסווגן - I.D 4.
לוי מסר לאחר מינויו: "שמח להצטרף לבאומן ולטפל בתקציבי הדגל של המשרד, וניפגש במגרש".
מנכ"לית משרד הפרסום שלי שמיר קינן: "בשנה האחרונה התגבשה בבאומן הנהלה מקצועית ויציבה, ואין לי ספק שההצטרפות של אבירם למשפחה תהיה משב רוח רענן לצוות המצוין".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תחום הפרסום הגיע לסופו והחבר'ה עוד משחקים בנדמה לי.... (ל"ת)
    anj 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור