שיווק ופרסום

קים אור אזולאי ושחר חיון קוטפות קמפיין משותף חדש

השתיים הגיעו ביום חמישי האחרון לסט הצילומים עד השעות המאוחרות של הלילה, וסיפרו לצוות שהן שמחות לצלם לראשונה קמפיין משותף
מערכת ice | 
שחר חיון וקים אור אזולאי (צילום יחצ)
כוכבת הרשת שחר חיון והשחקנית קים אור אזולאי, קטפו יחד קמפיין למותג הדרמו קוסמטיקה CeraVe (סרווה). חיון ואור אזולאי, הגיעו ביום חמישי האחרון לסט הצילומים עד השעות המאוחרות של הלילה וסיפרו לצוות שהן שמחות לצלם לראשונה קמפיין משותף, כמו עוד הרבה דברים שהן עושות ביחד כגון: צילום סדרה שתעלה בימים אלה בניקולודיאון "פול ספיד", כושר, בילויים, תזונאית משותפת ועוד.
אור אזולאי, שרצתה להפתיע את חיון במהלך הצילומים גייסה את צוות ההפקה לתעלול, במסגרתו ביקשה ספל קפה שהיה ריק - ושפכה אותו על שחר. שחר, שהופתעה וגם קצת נבהלה הגיבה בצחוק ואמרה לה "1 - 0". חיון איחלה לעצמה בשנת 2023 לפצוח.
 
לפני כשלושה שבועות, חיון שיתפה פעולה עם כוכבת גדולה הרבה יותר - בר רפאלי, שהצהירה בעבר ל"ערב טוב עם גיא פינס", שהיא לא תפתח חשבון טיקטוק ותכנע לטרנד, כי זה בעיניה דבר פאתטי שלא  כל כך מתאים לגילה, בכל זאת מתקרבת ל-40. אך בחודש הקודם כאמור, היא הייתה פעילה מאוד בפלטפורמה אליה כל כך התנגדה. הפעם הדוגמנית ואשת העסקים העלתה סרטון מבדר למדי, בו היא גוערת באחיה הצעיר און רפאלי. בסרטון נוסף, היא התאבקה עם שחר חיון, שהיא בת זוגתו של און.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה