שיווק ופרסום

מפעל הפיס הכריע: איזה משרד פרסום זכה בתקציב הענק?

מפעל הפיס סיים לנקד את משרדי הפרסום שהתמודדו על מכרז הענק, ומשרדי הפרסום שזכו בדרך לקבל את התשובות כבר היום. האם אדלר חומסקי וגיתם ימשיכו עם תקציב הענק?
מערכת ice |  1
לוטו (צילום vecteezy, shutterstock)
מפעל הפיס סיים את המכרז על תקציב הפרסום והודיע היום (חמישי) למשרדי הפרסום שזכו בתקציב הענק. נזכיר: היקף הפרסום אמנם הצטמצם אך עמד על שנת 2022 על 63 מיליון שקל, ולשנת 2023 הוא יעמוד על 60 מיליון שקל.
תקציב הפרסום הענק של מפעל הפיס ניתן בשנת 2020 לאדלר וגיתם, שזכו במכרז כבר בשנת 2006, ולאחר שנים רבות בשנת 2017 יצא מפעל הפיס שוב למכרז אז התמודד גם ראובני פרידן ובאומן, אך שוב זכו אדלר חומסקי וגיתם. בשנת 2017 תקציב הענק של מפעל הפיס עמד על 75 מיליון שקל . לאדלר חומסקי קשרים ארוכי טווח עם מפעל הפיס והבחירה בו נעשית כמעט טבעית כבר תקופה ארוכה.
 
נתוני הפרסום של מפעל הפיס נחשפו לאחר מאבק משפטי ופורסמו בתחילת השנה, כאשר בהיתר שהיה למפעל הפיס בשנים 2020-2021 הותר לארגון הוצאות של 73 מיליון שקל אם כי הסכום היה בסופו של דבר גבוה יותר ועמד על 79 מיליון שקל. עוד נחשף כי קבוצת קשת קיבלה באותה תקופה פרסום בשווי של כמעט 16 מיליון שקל. 
על פי תנאי המכרז, תקופת ההתקשרות תהיה לשנים עשר חודשים עם אופציית הארכה לתקופה דומה נוספת עד ל-48 חודשים נוספים מעבר לתקופת ההתקשרות הראשונה. משרד פרסום שירצה להתמודד במכרז צריך לבצע עבור לקוחות פרסום שנתי במדיה בפועל בישראל ולא לפי דו"ח יפעת, בשנה אחת לפחות מתוך השנים 2019 או 2020 או 2021, בהיקף מצטבר של לפחות 120 מיליון שקל (כולל מע"מ) לשנה, ברוטו לפני החזרים, לא כולל מגזר ערבי, חרדי ורוסי (אך כן כולל ערוץ 9). בנוסף על משרד הפרסום להוכיח כי שימש כמשרד פרסום בישראל של לפחות 2 לקוחות ושביצע עבורם פרסום בפועל של 20 מיליון שקל באותה שנה קלנדרית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסומות שלהם זוועה
    יעל 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שירעננו את משרד הפרסום ויקחו משהו רענן יותר, פרסומות מביכות
    סגור