שיווק ופרסום

המשביר לצרכן מעלה הילוך: התקציב עובר למשה דבי

רמי שביט, מנכ"ל המשביר: "המשביר 365 שמחה להמשיך ולהתחדש ולצרף לשותפיה את משרד יחסי הציבור והאסטרטגיה דבי". התקציב ינוהל תחת המשנה למנכ"ל מרינה קפלון-דיגמי, המובילה את חטיבת הקמעונאות, התיירות והלייף-סטייל בחברה ואילנה צ'רננקו, סמנכ"לית שוק ההון וקשרי משקיעים
מערכת ice | 
משה דבי (צילום אוסנת רום, המשביר)
קבוצת דבי נבחרה לנהל את הפעילות התקשורתית, מערך יחסי הציבור וקשרי משקיעים של המשביר 365, חברה ציבורית המחזיקה ב-100% בחברות המשביר לצרכן בתי כלבו בע"מ ומועדון 365 פיננסים בע"מ, ותנוהל תחת מנהל השיווק והסחר של הרשת, סער שביט, ורז לוי, מנהל דיגיטל, יח"צ ומותגים בינלאומיים. התקציב ינוהל תחת המשנה למנכ"ל מרינה קפלון-דיגמי, המובילה את חטיבת הקמעונאות, התיירות והלייף-סטייל בחברה ואילנה צ'רננקו, סמנכ"לית שוק ההון וקשרי משקיעים.
רמי שביט, מנכ"ל: "המשביר 365 שמחה להמשיך ולהתחדש ולצרף לשותפיה את משרד יחסי הציבור והאסטרטגיה דבי. בשנים הקרובות, אנו צפויים להשקיע בהחדרת מותגים בינלאומיים מובילים לשוק הישראלי, הרחבת פעילותנו בתחום האיקומרס והרחבת מועדוני הלקוחות שלנו. אני סמוך ובטוח שהעבודה המשותפת שלנו עם קבוצת דבי תניב הישגים משמעותיים".
 
"אנחנו מתרגשים להתחיל בעבודה המשותפת של קבוצת דבי עם המשביר 365 ומודים על הבעת האמון בנו. המשביר לצרכן היא רשת בתי הכלבו של ישראל, המציעה לצרכנים הישראלים מגוון רחב של קטגוריות מוצרים תחת קורת גג אחת  ואני שמח על הבחירה בנו להיות השותפים של הרשת", מסר משה דבי, מייסד ויו"ר הקבוצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה