שיווק ופרסום

רני רהב מתפוצץ: "הרצח הבא כבר כאן, משבר אסוני"

היחצ"ן בפנייה ליועמ"שית: "אני לא נוהג לבקר את החלטת היועצת מתוך כבוד אמיתי וכנה לתפקידך ומעמדך, אבל יש כאן מדינה על סף תהום, ואת חייבת לעשות מעשה ולאשר לראש הממשלה להתערב ולטפל בנושא, יש להקציב לכך פרק זמן"
מערכת ice |  5
רני רהב (צילום פייסבוק/ רני רהב)
מי יפתור את הפלונטר בין הממשלה, לאופוזיציה לאזרחים? איש היח"צ רני רהב העלה שורה של ציוצים המופנים ליועצת המשפטית לממשלה גלית בהרב מיארה כשהוא מבקש ממנה להתערב לטובת הרגעת הרוחות.
רהב כתב: "בוקר טוב ליועצת המשפטית לממשלה, הגברת גלי בהרב-מיארה: כידוע לך אנו בתוהו ובוהו אמיתי בחברה הישראלית, המצב ברחובות רע מאוד, ישראלים מוציאים כסף מהבנקים, הדברות צו השעה, האדם היחיד שיכול וצריך לנהל ולפתור את האסון הזה, הוא ראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו, מסיבות משפטיות, החלטת למנוע את התערבותו, אני לא נוהג לבקר את החלטת היועצת מתוך כבוד אמיתי וכנה לתפקידך ומעמדך, אבל יש כאן מדינה על סף תהום, ואת חייבת לעשות מעשה ולאשר לראש הממשלה להתערב ולטפל בנושא, יש להקציב לכך פרק זמן".
 
עוד כתב: "אני בטוח שאת מבינה יותר ממני שאין כאן משהו שקשור למשפט המתנהל בירושלים. וגם באם יש, המדינה מעל הכל, את חייבת לעשות מעשה ולאפשר לו לנהל את המשבר הלאומי שלנו, אנו על סף מלחמת אזרחים, הרצח הבא כבר כאן, ואת לא רוצה חלילה וחס אמיל גריצוויג ז״ל נוסף, או שירה בנקי ז״ל, גברתי, אני קורא לך לעשות מעשה ולהציל את המדינה, ראש הממשלה, כאחראי עליון על המוסד והשב״כ ובטח על צה״ל, מטפל יום יום בהחלטות הרות גורל, ועל כך אין הדעת חולקת, אכן מתבקש שתתני לראש הממשלה את האפשרות לנהל את המשבר האסוני הזה שפוקד את החברה הישראלית. זוהי אחריותו, והוא חייב לטפל כפי שרק הוא יודע למען העם והמדינה. תודה לך. מתנצל מראש שאני פונה אליך בפוסט אישי, אבל מצפוני לא מאפשר לי אחרת!". 
 
רהב המשיך: "נ.ב. גברתי, אין לי ארץ אחרת  וגם לך. אני יודע כמה הדגל הישראלי הוא נר לרגלייך, אבל את לא רוצה שאדם חסר אחריות כמו רוטמן, שישראל התעוררה בוקר אחד לטירוף ואיבוד עשתונות, בדמות יו״ר ועדת חוק ומשפט, ינהל את המשבר הזה לבד ויגרום נזקים בלתי הפיכים למדינת ישראל, העם היהודי וכלכלת המדינה. הנשיא שמגר ז״ל ושר המשפטים צדוק ז״ל, מתהפכים בקברם. לכן, אין ברירה ומחובתך לייצג את החוכמה, ובמקרה זה לא את הצדק.  נ.ב 2.. יאיר לפיד ובנימין גנץ חייבים להודיע לכבוד נשיא המדינה, כי הם מגיעים ללא תנאים לבית הנשיא לשבת עם שר המשפטים יריב לוין ועם ראש הממשלה (לאחר אישורך) באופן מיידי.
העיתונאית טלי בן עובדיה הגיבה לו: "היי רני. האישה היחידה שעומדת כחומה בצורה מול אנרכיה משפטית ראוי שתחזק אותה ולא תשיא לה עצות", על כך השיב לה רהב: "טלי תמשיכי במסע ההתאבדות של המדינה  כל הכבוד לך ! יש לפתור את האסון ולא לעמוד מהצד ולראות מדינה נהרסת ! די טלי"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יישר כוח לרני רהב
    יצחק 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קם איש עם תבונה. הוא מן היישוב ומבין בהדברות וכוח של היועצת ופונה אליה לפתור חלק מהבעיה. צריך, לפעמים, להתעלות על עצמינו ולשמוע גם אנשים שמבינים בתקשורת. אנא שבו ביחד ותפתרו את הבעייה ברוח טובה ובלי להשפיל איש את רעהו. כול הכבוד לרני. מתפלל שגם היא תעשת ותאפשר להתניהו לעבוד.
    סגור
  • 4.
    עימות בין האזרחים
    דניאל 02/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה למנוע את העימות כאשר אפשר לדלל, כן לדלל את האוכלוסיה היהודית בארץ. מבחינה גנטית ידוע שרמת האינטלגנציה יורדת ככול שהזוגות קרובים גנטית כאשר יהודית מתחתנים עם יהודיות.
    סגור
  • 3.
    צודק ובגדול רבה
    סימה 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רני היו"עמשית היא פוליטית חוץ מלשים מקלות היא לא עושה כלום. מקבלת הנחיות מסער.
    סגור
  • 2.
    אל תעשה מעצמך יותר מדי תמים מי בכלל מובל את כל ההפיכה
    יוסי 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הזאת אם לא נתניהו ! ולעצם העניין מי שעומד למשפט בשלושה תיקים חמורים יכול בכלל לקבל החלטות שנוגעות למערכת אכיפת החוק ?
    סגור
  • 1.
    נו אז כתב.ביבי צריך לפרוש ולעזוב את המדינה במנוחה (ל"ת)
    פלוני 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור