שיווק ופרסום

זוכת הריאליטי לשעבר תייצג את מותג טיפוח השיער הבינלאומי

קרן שחם זכתה לפני יותר מעשור בריאליטי כשהתחרתה על לבו של איתן אורבך, מאז הפכה למאפרת וכוכבת רשת פופולרית. עכשיו נבחרה ליצור תוכן עבור מותג טיפוח השיער הבינלאומי לוריאל פרופסיונל
מערכת ice |  1
קרן שחם (צילום שי פרנקו)
יוצרת התוכן וזוכת הריאליטי הוותיק "הדור הבא 24/7" קרן שחם, נבחרה כנציגה מקומית של מותג השיער המקצועי הבינלאומי לוריאל פרופסיונל. במסגרת שיתוף הפעולה לשנת 2023, תיקח חלק משמעותי בפעילות המותג בסושיאל מדיה כיוצרת תוכן.
שחם, נערת ישראל היא דוגמנית עבר, שאף זכתה בתואר "נערת ישראל" בתחרות מלכת היופי ב-2005, וגם זכתה בריאליטי "הדור הבא 24/7" בשנת 2011, בו התחרתה על לבו של השחיין האולימפי לשעבר איתן אורבך. מאז הפכה לאחת המאפרות המבוקשות בתעשייה, והמציאה את עצמה בתקופת הקורונה בזכות סרטוני איפור והומור ייחודיים, שבידלו אותה כיוצרת תוכן אהודה, ובעלת זוית מקורית לעיסוק בנושאי היום יום.
 
כחלק מהפעילות, קרן תעסוק בעקרונות המרכזיים להשגה ותחזוק של שיער בריא, תחשוף את טיפולי השיער והגוונים שהיא מבצעת, ותשתף את עוקביה בשגרת הטיפוח שלה, כחלק מתהליך השיקום וההבראה של שיערה, אותו ביקשה לעבור במהלך השנה הקרובה. בנוסף, תדבר קרן על חדשנויות מדעיות בלוריאל פרופסיונל, כולל טיפים יעילים שיסייעו לבחירת שגרת הטיפוח האישית של העוקבים. 
קרן שחם: "אני נרגשת להצטרף למשפחת לוריאל פרופסיונל, מאמינה בחזון המותג ובאופן בו רואים בחטיבת המוצרים המקצועיים של לוריאל את הלקוחה הישראלית".
אילן נפתלי, מנהל חטיבת המוצרים המקצועיים בלוריאל ישראל: "לראשונה, בחרנו נציגת תוכן מובילה מקומית, שתעמיק בקרב קהלי היעד את הערכים של המותג המתבסס על מדע וטכנולוגיות מתקדמות. קרן שחם מייצגת ערכים של איכות ללא פשרות, ושיח אותנטי בגובה העיניים, המבוסס על ידע רב, עם קשר ישיר לביוטי, אשר רכשה לאורך השנים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא יכולה לסבול אותה!
    אני 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    והיא ממש לא מצחיקה.
    סגור