שיווק ופרסום

אמריקן לייזר מכריזה: זה משרד הפרסום החדש שייצג את החברה

סמנכ״ל השיווק של אמריקן לייזר, אריק שיק: "מגוון אתגרים הדורשים משרד פרסום מחויב צעיר ובועט מצד אחד ועם ניסיון בתחום מהצד השני, מצאנו ב-DSAY שותפים לדרך"
מערכת ice | 
אייל הובר לוי (צילום יח"צ)
משרד הפרסום D-Say זכה בתקציב הפרסום של מותג הסרת השיער אמריקן לייזר, הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער והסרת משקפיים בלייזר. המשרד שבבעלותו של איל הובר לוי, ינהל את תקציב הפרסום של מותג האסתטיקה המוביל בישראל. תקציב המוערך בכ-10 מיליון ש"ח. למשרד ניסיון רב בקטגוריה זו לאחר 7 שנים בהם טיפל במותג מתחרה.  
אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הוותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים. לרשת 18 סניפים הפרוסים בכל הארץ המעניקים ללקוחותיה מגוון שירותים וטיפולים מתקדמים בתחומי הסרת שיער והסרת משקפיים בלייזר. זכייה זו ממשיכה את המומנטום החיובי ש-D-say נמצאת בו בתקופה האחרונה, אחרי הזכיות בתקציבים של ביה"ח שיבא, בזק בינלאומי ו- Buy&Drive.
 
סמנכ״ל השיווק של אמריקן לייזר, אריק שיק: "אמריקן לייזר נמצאת בתנופת צמיחה משמעותית כולל מיתוג מחדש ותהליך טרנספורמציה דיגיטלית. מגוון אתגרים הדורשים משרד פרסום מחויב צעיר ובועט מצד אחד ועם ניסיון בתחום מהצד השני, מצאנו ב-DSAY שותפים לדרך".
איל הובר לוי, מנכ"ל D-say: "שמחים ונרגשים לצרף את רשת אמריקן לייזר לסגל הלקוחות שלנו. הרשת עומדת בפני מיתוג מחדש והאתגר והפוטנציאל הם אדירים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה