שיווק ופרסום

האקסית של תום חיימוב מתוודה: "15 שנים זה פער משמעותי"

לכבוד החג, הפרזנטור של רשת ההלבשה התחתונה פיקס, עדן דניאל גבאי, הגיע ליום צילומים נוצץ ונוסטלגי במיוחד, לצד הדוגמנים ליה נגה וידין גלמן. הקולקצייה החדשה עוצבה בהשראת הסדרה המיתולוגית 'בוב ספוג'
מערכת ice | 
ליה נגה ועדן דניאל גבאי (צילום שי מסלבי)
לקראת כל חג ואירוע חשוב נדמה כי רשת ההלבשה התחתונה פיקס (FIX) תמיד מוכנה מראש עם הקולקצייה החדשה והחמה ביותר שתלווה את הלקוחות. הפעם הרשת מתכוננת לחג עם קמפיין צילומים חדש לקולקצייה בהשראת הדמות האהובה 'בוב ספוג'.
לסט הצילומים של הרשת הגיעו הפרזנטור של המותג עדן דניאל גבאי, הדוגמנית ליה נגה וידין גלמן, בן הזוג הטרי של אשת החדשות אדוה דדון. 
 
ליה נגה מוצאת את עצמה על הסט רגע אחרי הפרידה מתום חיימוב. למרות הכול היא שיתפה בתחושות ואמרה שהיום היא כבר מרגישה טוב יותר. לדבריה, בסוף הפרש הגילאים בינה ובין חיימוב הכריע: "בכל זאת 15 שנים זה פער משמעותי". לכן העידה שכל אחד מחפש משהו שונה בנקודת הזמן הזו, ועם זאת עדיין הייתה ביניהם הרבה אהבה.
גם גלמן, שנמצא כאמור בזוגיות עם כתבת חדשות 12, סיפר לאחרונה על הקשר החדש שלו. גלמן סיפר במסגרת הריאיון על סט הצילומים של קסטרו את סיפור ההיכרות שלו ושל אדוה ואמר כך: "אבי ותום נשר הכירו בינינו וישר הסתכלתי על אדוה ולא האמנתי מה עומד לי מול העיניים. ביקשתי מהם את המספר שלה והייתי צריך לרדוף אחריה אבל הצליח לי. היא הייתה קשה להשגה, כן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה