שיווק ופרסום

תמורה פנסיה ופיננסים משיקה מיתוג חדש

הצורך בשפה מיתוגית ועיצובית חדשה נובע מהשינויים שקבוצת תמורה עוברת בתקופה האחרונה ובעקבות מיזוגים, רכישות, צמיחה והתרחבות
מערכת ice | 
תמורה פנסיה
קבוצת תמורה פנסיה ופיננסים השיקה השבוע, לקראת יום העצמאות, שפה מיתוגית חדשה. הצורך בשפה מיתוגית ועיצובית חדשה נובע מהשינויים שקבוצת תמורה עוברת בתקופה האחרונה בעקבות מיזוגים, רכישות, צמיחה והתרחבות.
המיתוג החדש מדגיש את העובדה כי הקבוצה שמה את האדם במרכז – בשירות, בגישה ובמחשבה. תמורה עוטפת את מבוטחיה ועובדיה בהגנה ובשקט נפשי על ידי מעטפת שלמה של מקצוענות ואחריות. המושג האדם במרכז הוא דרך חיים בתמורה, שבא לידי ביטוי בהתנהלות היום-יומית לטובת הלקוח שמעסיק עובדים רבים, המבוטח ומשפחתו. בתמורה רואים את האדם, חושבים עליו, שומרים עליו, מלווים אותו למשך כל החיים ומעבר ודואגים לקרוביו לתמורה וביטחון כלכלי.
סמל הקבוצה החדש בנוי מעיגול המסמל את האדם, את המרכז ואת מחזוריות החיים. העיגול עטוף בשני קווים שסופם מקומר לקבלת האות העוטפת U המזכירה צורת סל - בסימן עוטפים את הלקוח.
מנועי בינה מלאכותית מתקדמים נרתמו לבניית שפה ויזואלית בתמונות, וכך נולד מיתוג מתקדם שמושתת על אנושיות, יצירתיות, חדשנות וייחודיות. את המיתוג החדש הוביל ארנון שפירא מחברת ASP שקיבל את האחריות לפיתוח הקונספט והתכנים וליווה את תהליך וההשקה.
מירב בן עמי, מנהלת תחום שביעות רצון לקוח בקבוצת תמורה פנסיה ופיננסים: "קבוצת תמורה היא האנשים שמהם היא מורכבת - מנהלים, עובדים ולקוחות. מהותה הוא מתן שירות ללקוחות ברמה הגבוהה והאנושית ביותר. מטרתנו, כפי שבאה לידי ביטוי בשפה העיצובית והמיתוגית החדשה - לגרום ללקוח להיות ולהרגיש מאושר. איתנו הוא בידיים טובות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה