שיווק ופרסום

גולף במהלך דרמטי: רשת האופנה החדשה פותחת עשרות סניפים בישראל

קבוצת גולף יוצאת במהלך מסקרן במיוחד ופותחת רשת חנויות חדשה בשם "גולף אנד גו", שלמעשה תחליף את המותגים הנוכחיים ותכיל בתוכה מוצרים של כל מותגי הקבוצה. הרשת תפעיל בעתיד 20 סניפים בישראל, ושלושה מהם כבר נפתחים בטווח המיידי
מערכת ice |  2
קבוצת גולף מנהלת משא ומתן לרכישתה המלאה של עדיקה (צילום שי אפשטיין, מתוך אתר עדיקה)
קבוצת גולף יוצאת במהלך מסקרן במיוחד ופותחת רשת חנויות חדשה בשם "גולף אנד גו", שלמעשה תחליף את המותגים הנוכחיים ותכיל בתוכה מוצרים של כל מותגי הקבוצה, ביניהם: עדיקה, גולף, גולף אנד קו, גולף ילדים, כיתן וכו'. כך פורסם היום (שישי) ב-YNET.
בשלב הראשוני פותחת רשת גולף שלוש חנויות חדשות של "גולף אנד גו". בקניון עזריאלי נפתחה חנות "גולף אנד גו" במקום חנות עדיקה הגדולה, ששטחה כ-400 מ"ר; בקניון מלחמה מוסבת בימים אלה חנות של "גולף אנד קו" שקיימת במקום, וחנות נוספת תוקם במרכז הקניות בצומת בילו. בהמשך, עשויות להיפתח 20 חנויות חדשות של הרשת בישראל.
 
כזכור, רק בספטמבר האחרון אושרה באסיפה הכללית של רשת עדיקה הצעת המיזוג של גולף לעדיקה ברוב גורף של כ-99.8% מקרב מצביעי המיעוט, ובתמיכת המשקיעים המוסדיים ובעלי העניין הגדולים. 
בכך, גולף רכשה את מלוא הון המניות של עדיקה, בדרך של עסקת מיזוג וכנגד תמורה במזומן שתשולם לבעלי המניות לפי שווי השוק של החברה ולמצבה הכספי. עד כה עדיקה עבדה כמותג עצמאי, אך מעכשיו היא מתמזגת לרשת חדשה כאמור שתכלול את כל המותגים של גולף.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מועדון לקוחות החדש?
    חיילת 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גולף ביטל מימוש וצבירת נקודות. יותר השנה מבטיחים השקה חדשה של מועדון וזה לא קורה.
    סגור
  • 1.
    עירית תל אביב . מקווה שהיה שילוט גם בעיברית
    גולן 05/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך זה היה כתוב בעיברית ?
    סגור