שיווק ופרסום

אורבניקה פותחת סניף חדש בהשקעת מיליונים: זו העיר שתהנה

רשת אורבניקה מתרחבת ופותחת סניף חדש והפעם בקריון בקריית ביאליק, זאת בהשקעה של לא פחות מכ-6.5 מיליון שקל, כאשר הפתיחה של הסניף בשדרה החדשה של הקריון תתקיים כבר היום
מערכת ice | 
אורבניקה (צילום מארק פלר ממו פרינט)
רשת אורבניקה מתרחבת ופותחת סניף חדש והפעם בקריון בקריית ביאליק, זאת בהשקעה של לא פחות מכ-6.5 מיליון שקל, כאשר הפתיחה של הסניף בשדרה החדשה של הקריון תתקיים היום (שלישי) וכבר החל מהיום הסניף יהיה פתוח לקהל הרחב.
בהודעה הרשמית שיצאה נכתב כך: "מותג האופנה מתרחב ומשיק את הסניף ה 20 שלו בארץ, הפעם לתושבי הצפון. מותג האופנה המצליח אורבניקה לא עוצר לרגע ומשיק את אחת החנויות הגדולות והייחודיות של הרשת. החנות ממוקמת בשדרה החדשה בקריון קריית ביאליק ומתפרשת על כ-2,000 מטר מרובע. עלות הקמת החנות הינה כ-6.5 מיליון שקך והיא תכיל את מגוון המחלקות כגון מחלקת הום, גברים, נשים וילדים. כבר בפתיחת החנות ניתן יהיה למצוא את קולקציית חורף 2024 שנחתה בסניף החדש. גולת הכותרת של הסניף הינו מסך הלד המתפרש לגודל של 3 קומות, זהו מסך הלד הגדול בישראל".
 
אורן בר גיל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת הודיס, אמר: "אנו שמחים על האהבה שאנו מקבלים מלקוחות הרשת , שמבקרים בסניפי הרשת מידי יום. המטרה שלנו היא להגיע לכמה שיותר אנשים כדי לאפשר קנייה איכותית ומשתלמת לכל כיס. אני מאמין שהחנות החדשה בקריון  תהפוך ליעד אטרקטיבי לתושבי הצפון בו יוכלו ליהנות מחוויית קנייה נעימה, בחנות גדולה ומרווחת בעלת אלמנטים ייחודיים.  אנו מרוגשים מפתיחת החנות החדשה ומחכים לכולם עם קולקציה חדשה שכרגע ניתן להשיג רק בסניף הקריון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה