שיווק ופרסום

רשת הסופרמרקטים הישראלית מכוונת לחו"ל: מי משקיעה מיליוני שקלים?

קבוצת סאלח דבאח ובניו יוצאת במיתוג חדש על רקע מגעים מתקדמים ליציאה לחו״ל: ענקית הקמעונאת והבשר סאלח דבאח ובניו, יוצאת בשפה מיתוגית חדשה בכלל הסניפים בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. המיתוג החדש יוצא על רקע מגעים להקמת מספר סופרמרקטים מבית דבאח באירופה ובמדינות המפרץ
מערכת ice | 
סלאח דבאח (צילום יחצ)
ענקית הקמעונאות "סאלח דבאח ובניו" ממשיכה לצמוח: הרשת יוצאת בשפה חדשה, וממתגת מחדש את כלל הסניפים, והנכסים הדיגיטליים של החברה בהשקעה של שני מיליון שקל.
המיתוג החדש, מגיע ברקע מגעים המתקיימים בימים אלו בין הנהלת הרשת, ובין גורמים בינלאומיים באירופה ובמדינות המפרץ איתן ישראל חתמה על הסכמי שלום כמו איחוד האמירויות, בחריין ונוספות. במסגרתם הרשת תצא לשוק הבינלאומי ותקים מספר סניפים כחלק מתכנית הצמיחה של סאלח דבאח ובניו.
 
בקבוצת סאלח דבאח ובניו, מעניינים לנצל את היתרון הגדול שיש לרשת בתחום הבשר פה בישראל, ועל בסיס הניסיון והכוח הרב שיש לקבוצה בנושא הבשר, להתפתח למקומות נוספים בעולם ולהביא את הסטנדרט הגבוה של הרשת גם לקהל בינלאומי. בנוסף, יציאה לחו״ל תפתח לדבאח את האופצייה לייבא עשרות ואף מאות מוצרים לישראל ובכך להילחם ביוקר המחייה בישראל.
גם בזירה הישראלית, השקת המיתוג החדש מגיעה לקראת שנה משמעותית, בה הרשת צפויה לפתוח 2 סניפים חדשים בחיפה ובנצרת בהשקעה כוללת של 100 מיליון ש״ח, ולאחר זכייה במכרז להקמת מרכז מסחרי בגודל 14 דונם בקריית שמונה, תמורת סכום כולל של 32 מיליון ש״ח. במסגרת הזכייה במכרז על השטח הממוקם ברובע יובלים שבקריית שמונה, שם תקיף הרשת מרכז מסחרי רחב, סניף סופרמרקט של "סאלח דבאח ובניו" בגודל 7000 מ״ר, ואף בית מלון חדש במתחם.
רשת סאלח דבאח ובניו הינה מרשתות השיווק הגדולות באיזור הצפון, ומחזיקה כיום כ - 4 סופרמרקטים ומרכז מסחרי רחב היקף בשם ״Dabbah Mall" הנמצא במחלף כרמיאל החדש. בשנים הקרובות צפויים להפתח עוד מספר רב של סניפים ברחבי הארץ, ובאיזורים חדשים בהם  הרשת  טרם נכנסה אליהם, כמו איזור השרון, דרום מישור החוף, והשפלה.
סאלח דבאח: הקבוצה בראשותי עושה קפיצת מדרגה משמעותית, אנו ממשיכים להתרחב ופועלים במרץ על מנת להביא את הבשורה הצרכנית שלנו לכל נקודה בישראל ואף ברחבי העולם. המיתוג החדש שלנו, עליו עמלנו רבות בחודשים האחרונים, הוא ביטוי לשאיפות העסקיות שלנו לעתיד הקרוב, עם ההתרחבות שלנו למגוון תחומי עיסוק כמו נדל״ן, מלונאות, מרכזי קניות, ועוד. אנחנו מרגישים את הבעת האמון שלקוחותינו נותנים בנו, ובטוחים ביכולתנו לספק את השירות הטוב ביותר בכל תחום אליו נצמח. בשנים הקרובות נמשיך לצמוח ולפתוח סניפים ומרכזים מסחריים ברחבי הארץ, על מנת שכל הציבור בישראל יוכל ליהנות מחוויית הקנייה שלנו״.
לאחר שנה וחצי של תהליך למידה ואפיון של שוק הקמעונאות בארץ ובאירופה הושק המיתוג החדש של רשת סאלח דבאח ובניו, שיוצא בימים אלו בקמפיין היקפי של מעל שני מיליון שח בכלל אמצעי המדיה כולל בטלויזיה, שילוט חוצות ודיגיטל. על המיתוג והקמפיין אחראים משרד הפרסום אול מארקט ומשרד יחסי הציבור ״ליבוביץ מדיה ואסטרטגיה״ על מנת לייצר סינגריה מלאה של פרסום ויחסי ציבור על מנת למקסם את הקמפיין ולייצר שיח תקשורתי וציבורי נרחב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה