שיווק ופרסום

עוברים דירה או משפצים את הבית? זה הפיתוח הטכנולוגי שמתאים לכם

חברת "שטראוס מים", השיקה פיתוח טכנולוגי אשר מעניק פתרון שתייה חדש. אביב פפר, מנכ"ל שטראוס מים ישראל: "בר המים החדש tami4tap מהווה פתרון מעוצב, פרקטי ונגיש עבור קהל הלקוחות שעוברים דירה או משפצים את ביתם"

מערכת ice | 
תמי 4 טאפ (צילום שטראוס מים)
היום (ראשון), השיקה שטראוס מים את בר המים התת כיורי הנקרא "tami4tap". על פי החברה, בר המים התת כיורי מתאפיין בטכנולוגיית ה-maze ומקנה פתרון שתיית מים שונה ואלגנטי בשל עיצובו הנקי והמינימליסטי.
בר המים החדש של תמי4 הוא בר המים התת כיורי היחיד בישראל עם מטהר המים tami4maze, בעל טכנולוגיית טיהור המים המתקדמת והיחיד בעולם בדירוג 5 כוכבים באיכות ובטעם המים. לבר המים החדשני, ברז מזיגה מעוצב שמותקן בסמוך לברז המים הראשי של כיור המטבח שמאפשר מזיגה נוחה ונגישה.
אביב פפר, מנכ"ל שטראוס מים ישראל סיפר על הפתרון הטכנולוגי העיצובי החדש: "בר המים החדש tami4tap מהווה פתרון מעוצב, פרקטי ונגיש עבור קהל הלקוחות שעוברים דירה או משפצים את ביתם. כמובילת שוק ברי המים בישראל, תמי4 תמשיך להציע פתרונות לעידוד שתיית מים מטוהרים בבית, תוך שמירה על איכות הסביבה ובצורה אינטואיטיבית ונוחה לשימוש".
כידוע, חברת "תמי4", מבית שטראוס מים, מובילה טכנולוגית בתחום פתרונות למי שתיה. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת מכשירים ידידותיים לסביבה המספקים מי שתיה חמים, קרים ומוגזים למדינות שונות בעולם. החברה, אחראית על אחד הפיתוחים הבולטים, פיתוח טכנולוגיית הטיהור פורצת הדרך maze אשר מסירה מזהמים ולכלוך מהמים, תוך שמירה על המינרלים החיוניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה