שיווק ופרסום
מחקר חדש חושף: אלו הרכישות הנפוצות ביותר בחודש נובמבר
על פי נתוני חברת Similarweb, ישראלים רבים רכשו מוצרים לשיזוף מלאכותי ומברשות פן כתוצאה מטרנדים ויראלים שהופיעו באפליקציית טיק טוק. מיכל גייטו אלבז, מנכ״לית אתר הקוסמטיקה "גילטי": "הטרנדים שרצים בטיקטוק ממליכים מוצרים"
על רקע חודש נובמבר האחרון המאופיין בגל של בהנחות ומבצעים, חברת Similarweb חשפה כי באופן מפתיע, ענף הקמעונאות ספג מכה קשה לאור רכישות נמוכות, ביחס לתקופות מקבילות בשנים קודמות.
מיכל גייטו אלבז, מנכ״לית אתר הקוסמטיקה "גילטי", סיפרה כי המוצרים הכי נרכשים הם בעיקר מוצרי שיער שהפכו וויראלים בטיקטוק כמו מוצרי חברת k18, מוצרי חברת אולפלקס ומברשות פן.
מלבד זאת, נמצאה עלייה משמעותית ברכישות המוצרים בתחום השיזוף המלאכותי. אלבז, מסבירה מהי לדעתה הסיבה המרכזית לכך: "כנראה העובדה שלא יצאנו הרבה בחודש אוקטובר מהבית, והעובדה שהחורף מתקרב, הביאה את הישראלים לרכוש מוצרי שיזוף. את עיקר הרכישות ראינו שנעשו על מוצרי חברת St Tropez שמתמחה בתחום״ .
עוד ב-
.jpeg)
בתמונה: מיכל גייטו אלבז, מנכ"לית אתר הקוסמטיקה 'גיטי' (קרדיט: דיקלה חוסטיק)
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה



