שיווק ופרסום

טיב טעם במהלך מטורף: הסניף בעלות כ-12 מיליון שקל נפתח

רשת טיב טעם פותחת השבוע סניף דגל בצומת סביון, המשתרע על שטח של  כ-1,400 מ"ר ונפתח בהשקעה הנאמדת בכ-12 מיליון שקל. הסניף יפעל גם בשבתות ובחגים
מערכת ice |  1
סניף טיב טעם סביון (צילום יחצ טיב טעם)
רשת טיב טעם פותחת השבוע סניף דגל בצומת סביון (ברחוב עופרה חזה 5 קריית אונו), המשתרע על שטח של  כ-1,400 מ"ר ונפתח בהשקעה הנאמדת בכ-12 מיליון שקל. זהו הסניף השלישי של טיב טעם באזור בקעת אונו וגם הוא יפעל גם בשבתות ובחגים.
בסניף טיב טעם צומת סביון ניתן יהיה למצוא את כל מגוון הקטגוריות והמוצרים האיכותיים והמיוחדים שבטיב טעם  וכן מחלקות מתמחות כמו: קצבייה טרייה ומגוונת, מעדניית גבינות ונקניקים, מאפייה, מחלקת דגים טריים, מחלקת ירקות ופירות, מחלקת מכולת, מחלקת יין ואלכוהול, פירות יבשים, תבלינים, מחלקת חומרי ניקוי וטואלטיקה ועוד.
 
כמו כן, בסניף מתחם בריאות 'עדן טבע' ובו ניתן יהיה למצוא מגוון ענק של מוצרי טבע ובריאות, ויטמינים, קוסמטיקה טבעית, תוספי תזונה, מוצרים אורגנים ומוצרים ללא גלוטן. כמו כן, הסניף כולל את מוצרי כלי הבית האיכותיים מבית DOMO, ואפילו קופות בשירות עצמי. 
לרגל פתיחת הסניף  יתוקשר קמפיין בשווי של כ-500 אלף שקל בערוצי הפרסום: שילוט חוצות, בדיגיטל וברשתות החברתיות, מודעות בעיתונים מקומיים, ניוזלטרים ועוד. בנוסף לכך, לרגל הפתיחה יציע הסניף במהלך החודש הקרוב מבצעים, הנחות והטבות מיוחדות, לקהל הרחב.
חגי שלום, מנכ"ל ובעלי רשת טיב טעם: "השקענו משאבים רבים בפתיחת סניף זה, במטרה להעניק חווית  קנייה קולינרית המשלבת מגוון רחב של מוצרים טריים ומוצרים מיובאים מכל העולם במחירים הוגנים. הסניף החדש ישרת את כל תושבי אזור, בקעת אונו וביניהם סביון, קריית אונו, גני תקווה, כפר אזר, קריית הסביונים אור יהודה, יהוד ועוד".
עוד ציין חגי שלום כי: "בחרנו מיקום אסטרטגי ונגיש בתוך העיר ומחוצה לה, בלב סביבת מגורים על גבול סביון, יהוד, אור יהודה ויישובי הסביבה. טיב טעם מגיעה על כל מחלקותיה עם כל המוצרים האיכותיים שלה לחנות גדולה, מרווחת ונגישה לכל כולל חניה".
לדבריו: "לקוחות הסניף ייהנו ממגוון מוצרים אדיר מהארץ ומהעולם בסטנדרטים הגבוהים ביותר של  איכות ושירות, כיאה לרשת טיב טעם והכל תוך הקפדה ושמירה על היתרונות המאפיינים את הרשת: איכות, שירות, חווית קנייה בינלאומית, שעות פתיחה נוחות, כולל שבתות וחגים, ומגוון קולינרי עשיר מכל העולם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השדרה האקדמית 4, בקעת אונו, צומת סביון
    טעות 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתובת הנכונה
    סגור