רכב
טויוטה מורידה 381,000 רכבים מהכבישים: זו התקלה החמורה שזוהתה
הברגים בסרן האחורי עלולים להשתחרר וליפול, בטנדרים מדגם טאקומה. בעלים של משאיות מהדגם הזה יקבלו מכתבים הממליצים להם לקחת את המשאית שלהם למוסכי טויוטה כדי שיבדקו את הסרן האחורי והידוק האומים במידת הצורך
לא ברור בדיוק כמה משאיות נפגעו, אבל לפחות בחלק מהמשאיות הללו, מתכת ריתוך השפיעה על אזורים שבהם היה צורך להדק ברגים. המתכת הנוספת שמתחת לברגים אמורה לשמור עליהם להיות מאובטחים במלואם במהלך ההרכבה במפעל, אבל לאורך זמן, הם עלולים לרעוד רופפים ואפילו להתנתק לגמרי. זה עלול לאפשר למכלולי משנה של ציר-ציר להשתחרר.
כאשר אלו מתחילים להתרופף, הנהגים עלולים לסבול מרטט ורעשים. השמן עלול להתחיל לדלוף מהדיפרנציאל האחורי של המשאית מתחת לרכב, לפי טויוטה. אם הצירים נפרדים, הרכב עלול להפוך לא יציב והבלמים לא יפעלו כמו שצריך וכתוצאה מכך סיכון מוגבר להתרסקות, אמר טויוטה. טויוטה סירבה לומר אם תאונות או פציעות כלשהן נבעו מהנושא הזה.
המשאיות המעורבות הן טנדרים מדגם 2022 ו-2023 של טאקומה. בעלים של משאיות מהדגם הזה יקבלו מכתבים הממליצים להם לקחת את המשאית שלהם למוסכי טויוטה כדי שיבדקו את הסרן האחורי והידוק האומים במידת הצורך. מכתבים יישלחו לבעלים עד סוף אפריל, אמר טויוטה.
עוד ב-
טויוטה הזכירה לאחרונה 280,000 משאיות ורכבי שטח בגלל בעיה אחרת שהביאה למשאיות "זחילה" קדימה כשהן מכניסות לניוטרל. כלי הרכב שהיו מעורבים בריקול זה היו טנדר הטונדרה הגדול של טויוטה ורכבי שטח גדולים של סקויה ולקסוס LX 600. בסוף השנה שעברה, טויוטה מתה מיליון כלי רכב בגלל בעיית חיישן שעלולה לגרום לכריות האוויר להיפתח כשהן לא צריכות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה