רכב

בשורה איומה לנהגים בישראל: זה מחיר הדלק החדש שתשלמו מהיום

עוד מכה כואבת לכיס של הנהגים בישראל: מחירי מוצרי הדלק הנמצאים בפיקוח, הנמכרים לצרכן בתחנות הדלק, עודכנו הלילה וכעת תאלצו לשלם  לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת 7.51 שקל לליטר, עליה של 13 אג' מעדכון קודם
מערכת ice |  11
מחיר הדלק מזנק (צילום shutterstock)
עוד מכה כואבת לכיס של הנהגים בישראל: מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה והתשתיות הודיע לאחרונה כי מחירי מוצרי הדלק הנמצאים בפיקוח, הנמכרים לצרכן בתחנות הדלק, יעודכנו ויתייקרו.
ואכן הלילה (בין חמישי לשישי) המחיר החדש של הדלק נקבע, המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 7.51 שקל לליטר, עליה של 13 אג' מעדכון קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 22 אגורות לליטר (כולל מע"מ), ללא שינוי מעדכון קודם.
 
מנהל מינהל הדלק במשרד האנרגיה והתשתיות מפרסם בכל סוף חודש את מחיר בנזין 95 בתחנה לחודש הבא, בהתאם לנוסחה שנקבעה בצו הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים (מחירים מרביים בתחנות תדלוק), התשס"ב-2002. בהתאם לצו, מחיר הבנזין בתחנה מתבסס על ממוצע מחירי הדלק באזור אגן הים התיכון בחמישה ימי מסחר, שקדמו לשני ימי העבודה האחרונים בכל חודש.
בנוסף כולל המחיר סל הוצאות שיווק, מס הבלו ומס ערך מוסף. התרגום לש"ח מתבצע לפי שער החליפין היציג האחרון שפרסם בנק ישראל לפני שני ימי העבודה האחרונים בכל חודש.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    דלק מחיר
    דוד פטאו 03/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחיר הדלק מזנק אונר״א לקח את הדלק
    סגור
  • 10.
    דלק
    דוד 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו תומכי ביבי רואים לחמאס דאג כול חודש ל30 מיליון דולר שזה האוייב ולעם שלנו הבטיח ועשה אפילו פרסומת שהוא רוצה לראות כמה התייקר הדלק נו מר ביבי השקרן איפה המילים שאתה אומר מלך ביביסט אה מזה מלך ממש אוהב את עמו ישראל מאוד שקרן וימשיך לשקר בקיצר ביבי שקרן תתעוררו מתי תבינו שהוא דואג לתחת שלו נקודה ממשלה של אכזבה אחרי המלחמה כולם הביתה שלום
    סגור
  • 9.
    מחיר הדלק
    מאיר 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלה ושר אוצר מטונפים. מדינה של גנבים. תתבישו לכם כלבים מזוהמים!
    סגור
  • 8.
    מחירי הדלק
    אהרון 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיש לנו את סמרטוטיץ בתור שר אוצר ככה אנחנו נראים ומקבלים .
    סגור
  • 7.
    בשורה
    רו 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבשורה האיומה שהכסף הולך לתלמידי ישיבות ולכספים קואליציונים,אין בעייה לשלם גם עוד שקל לליטר,אם הכסף ילך לאלה שנפגעו מהמלחמה ולחיזוק צה"ל, הנורא הוא לאן הולך הכסף
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    אז מה החבורה של האפסים בממשלה רוצים מבעלי החברות שמעלים
    מוריס 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו הסיבה להתייקרות המחירים בסופרים ובכל מקום אחר. האפסים בממשלה עושים עלינו הצגות ותוקפים את כל החברות הגדולות שלדעתם הם מונופולים למה שהם מעלים לנו את המחירים. חבורה של אפסים
    סגור
  • 5.
    בשורה אייומה לנהגים
    פיני, לא גרשון. 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיזבאללה יירה טילים על כל תחנות הדלק בארץ.. נו, באמת...
    סגור
  • 4.
    בטח הכל הלך לעזה
    . 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ברור שיכלה הרי הבאנו דלק לעזה אז צריך להחזיר את הכסף הזה איכשהו ואיזה דבר מדהים שיש אזרחים סוג ז'
    סגור
  • 3.
    הממשלה הכי נוראית למדינת ישראל
    איתן 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממשלתו של נתניהו תזכר לעולמים כממשלה הכי נוראית לאזרחי המדינה מאז תקומתה. בראשותו הוביל למחדלים הכי נוראיים וכואבים לאזרחי המדינה, ביטחון, חברה, כלכלה ויוקר המחיה.
    סגור
  • 2.
    אוהב את הכותרות שלכם, בשורה איומה... (ל"ת)
    אריאל 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הנה עוד סיבה ליוקר המחיה
    Dude 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    8 0
    להזכירכם, קרוב לחצי מהמחיר זה מס הבלו המגוחך, עליו מתווסף גם מע"מ. המדינה פשוט החליטה על עושק טוטאלי ועושה קופה על גב האזרחים. דלק יקר מייקר מייד הובלות וזה משפיע על כל המחירים. עשו לנו טובה בהנחה קטנה זמנית במס הבלו וגם זה עם דמעות תנין על "הפסדים" כל חודש. גם ההנחה הזו ניגמרה. לרוב האזרחים הרכב אינו מותרות אלא הכרח מציאות, לצורך עבודה. למה שלא תהיה, כמו במחיר המים, כמות מסויימת בהנחה ומעל זה כבר המחיר יעלה, לעשירים ולעסקים שנוסעים המון. לא פתרון כסם, אבל לכל הפחות קצת צדק חברתי. או שאפשר להמשיך לחמם את העם עד שיהיו הפגנות, או, בעזרת השם, מהפכה.
    סגור