רכב

ריקול ענק בג'נרל מוטורס האמריקאית: 820,000 טנדרים נקראו למוסכים

אחת מיצרניות הרכב מהגדולות בארה"ב, ג'נרל מוטורס, ביצעה לאחרונה ריקול ענק של כ-820,000 טנדרים, שנקראו למוסכים בעקבות חשש לבעיה חשמלית שנמצאת בדגמים המדוברים
מערכת ice | 
רכב (צילום vecteezy)
מעל 820,000 טנדרים מדגם סילברדו של שברולט ודגם סיירה של GMC מהשנים 2020-2024, שניהם מיוצרים על ידי ג'נרל מוטורס, נקראו בדחיפות למוסכים בעקבות חשש מתקלה בטיחותית הקשורה לתא המטען של הטנדר.
לאחר שהתקבלו בחברה מעל 130 תלונות מנהגים שטענו כי דלת תא המטען של הטנדר נפתחה להם באמצע נסיעה, בחברה החליטו לקרוא לבעלי הדגמים המדוברים ואף מסרו כי החל מה-18 למרץ, יחלו בהודעות פרטניות ללקוחות, האם הדגם שברשותם זקוק לבדיקה במוסך או לא.
מלבד שלושה מקרים שבהם ציוד של בעלי הטנדרים ניזוק בעקבות התקלה, בחברה אמרו כי לא התקבלו דיווחים נוספים על נפגעים או פגיעה ברכוש. מתוך כמות הטנדרים שנקראו למוסכים, 570,000 מהם נמצאים בארצות הברית ו-249,000 נמצאים בשכנתה הצפונית קנדה.
 
לפי שעה, הנחיות החברה לבעלי הטנדרים לבצע בדיקה ידנית בדבר נעילת דלת תא המטען של הטנדר, עד שיבדקו את הרכב במוסך ויקבלו אישור בדבר תקינותו. טרם דובר על פיצויים כלשהם ללקוחות, אך ככל הנראה החברה תיקח אחריות על נזקים שיגרמו בעקבות התקלה, כפי שנהוג לרוב בענף הרכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה