רכב

אלבר בעסקת ענק: זה מותג הרכב החדש שמגיע לישראל

קבוצת "אלבר", קבוצת שירותי הרכב המובילה בישראל, תחל לייבא מכוניות לארץ לאחר שחתמה על הסכם עם ענקית הרכב הסינית BAIC, המייצרת רכבי בנזין ורכבים חשמליים, אור אלעזרא יו"ר קבוצת אלבר: "מדובר במהלך שמשתלב באסטרטגיה והחזון של קבוצת אלבר"
מערכת ice | 
אלבר (צילום יחצ)
יצרנית הרכב הסיני BAIC היא חברה בבעלות ממשלתית שהוקמה ב-1958, ונמנית על בין 200 ההחברות הגדולות בעולם לפי מגזין Fortune 500. חברת BAIC פועלת הן בשוק המקומי בסין והן בייצוא בלמעלה מ-80 מדינות בחלקים נרחבים בעולם ומייצרת כ-2 מיליון כלי רכב בשנה, בעשרות מפעלי ייצור ברחבי העולם. החברה נחשבת לאחת החברות המובילות בסין גם בתחום ייצור רכבים חשמליים וגם רכבי בנזין.
BAIC אף ידועה באיכות ייצור רכבים גבוהה מאוד, והיא משמשת מזה שנים רבות כיצרנית רכבי יונדאי ומרצדס-בנץ בסין. לאחרונה התפרסם כי החברה הסינית הוותיקה תשמש כיצרנית כלי הרכב החדשים של ענקית הטכנולוגיה Xiaomi. החברה רשמה הכנסות בשווי למעלה מ-60 מיליארד דולר בשנת 2022.
 
אור אלעזרא יו"ר קבוצת אלבר: "אני נרגש משותפות הדרך החדשה בין אלבר לקונצרן הענק BAIC.  ההחלטה הזו הינה פרי תהליך ממושך של למידה הדדית שהבשיל להחלטה על ייצוג דגמי היצרן BAIC בישראל. המהלך משתלב היטב בחזון ובאסטרטגיה של קבוצת אלבר כשחקן מוביל בענף הרכב. אין לי ספק שהמותג BAIC יהפוך למותג מוביל בשוק הרכב הישראלי".
מנכ"ל קבוצת אלבר, דוד לנקרי אמר: "אנחנו גאים לייצג את יצרן הרכב BAIC בישראל, חברה עם מסורת וניסיון בייצור רכבים בני עשרות שנים, המחזיקה בפורטפוליו רחב ומגוון של רכבים חדשניים. הגעתה ארצה היא בשורה של ממש לצרכן הישראלי".
אחרי שהשלימה את רכישת קבוצת אלון באוקטובר אשתקד, קבוצת אלבר המהווה חלק מאלעזרא החזקות, מכריזה היום על כך שחתמה על הסכם הפצה עם ענקית הרכב הסינית BAIC. קבוצת 'אלבר', היא חברה בעלת פריסה עצומה על פני כ -100 נקודות שירות ומכירה בישראל, מאילת עד קרית שמונה והיא מובילה את תחום שירותי הרכב על מגווניו בארץ ובבעלותה פעילויות רבות ומגוונות: זכיינית ענקית השכרת הרכב יורופקאר, יבואנית אופנועי הארלי דוידסון וטריומף בישראל, בעלים של חברות ממסי שירותי דרך וגרירה, רשת מוסכים, אלבר קרדיט, מוטו פרטס חלפים לרכב ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה