רכב

קיה מבצעת ריקול ענק: יותר מ-427,000 מכוניות יורדות מהכביש

ענקית הרכב קוראת למוסכים יותר מ-427 אלף מכוניות בארצות הברית, בשל תקלה בתיבת ההילוכים והגלגל הקדמי של הרכב: "עשויים שלא להיות מוחזקים במלואם"

מערכת ice | 
קיה (צילום מסך אינסטגרם)
קיה, חברת הבת של קונצרן הרכב יונדאי, יצרנית הרכב השנייה בגודלה והוותיקה ביותר של כלי הרכב המונעים בדרום קוריאה מבצעת ריקול ליותר מ-427,000 כלי רכב בארצות הברית, בשל פגם שנובע מהרכבה לא נכונה על ידי הספק.
קיה פרסמה לנהגים אזהרה שיצאה על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, היא מתייחסת לכלי רכב הטלורייד שיוצרו בין השנים 2020 ל-2023, כמו כן גם חלק מדגמי 2024.
 
החברה הזהירה כי תיבת ההילוכים, הפיר והגלגל הקדמי הימני בכלי הרכב: "עשויים שלא להיות מוחזקים במלואם בשל חשד להרכבה לא נכונה על ידי הספק". כמו כן, קיה הוסיפו כי: "הפגם עלול לגרום לתנועת רכב בזמן חניה אם בלם החניה אינו מופעל". הריקול החל בעקבות בחינה ברישומי הייצור של כלי הרכב והספקים. בנוסף, קיה אמרו לפוקס ניוז כי לא היו תאונות, פציעות או הרוגים הקשורים לנושא.
כל בעלי המכוניות יקבלו הודעה החל ב-15 במאי. הבעלים יוכלו להביא את רכבם לסוכנות של קיה, אשר תתקין תוכנה מעודכנת שתמנע תנועת רכב לא מכוונת כאשר המנוע כבוי, או כאשר הרכב נעצר בתנוחת הילוך והדלתות פתוחות. כמו כן, החברה תפצה את הבעלים בגין הוצאות תיקון שנגרמו במסגרת תוכנית ההחזר הכללית של קיה, שהוגשה בעבר ב-10 במאי 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה