רכב

רולס-רויס בצעד חסר תקדים: "לא בהכרח צומחים בנפח"

היצרנית הבריטית מרחיבה את המפעל שלה בצ'יצ'סטר, אנגליה, ומוסיפה חמישה בניינים חדשים, כל זה רק כדי שתוכל לבנות מכוניות יקרות יותר, לאט יותר

מערכת ice | 
רולס רויס (צילום רולס רויס)
בדרך כלל, כאשר יצרנית רכב מרחיבה מפעל, זה מסיבה אחת פשוטה, בניית מכוניות נוספות. אבל לא רולס-רויס, שהרחיבה מפעל דווקא כדי לייצר מכוניות יקרות יותר, מה שלוקח יותר זמן ודורש יותר מקום לאחסון.
ההתרחבות מאותתת משהו חיובי לקהל הלקוחות האולטרה עשיר של רולס-רויס, מאז 2020 גדלו מכירות הרכב ב-17%, כשבשנה שעברה הגיעו לשיא של 6,032 מכוניות ורכבי שטח ברחבי העולם. עם זאת, באותה תקופה, הסכום הממוצע שלקוחות שילמו גדל ב-43%, מ-350 אלף דולר, ל-500 אלף דולק בממוצע.
 
כזכור, על פי ה-CNN, הגידול בהכנסות פר רכב נובע בעיקר מהתאמות אישיות מורכבות יותר שגוזלות זמן רב יותר. "בהתאמה אישית", כפי שרולס-רויס מכנה זאת: "בקשות". "אנחנו לא בהכרח צומחים כל כך בנפח", אמר מרטין פריטשס, נשיא רולס-רויס והמשיך: "זו כמובן לא נקודת המיקוד שלנו, אבל ברור שהאזור המותאם אישית שלנו צובר תאוצה ורלוונטי. הוא מתרחב באופן דרמטי, במיוחד בשנתיים האחרונות".
כמו כן, מספר גדול יותר של מכוניות בהתאמה אישית גבוהה, פירושו שעל מנת להשיג ללקוחות את התוצאה הטובה ביותר מבלי לגרום להם לחכות שנים, יש צורך ביותר מקום להרכבה לכלים מיוחדים, הסביר פריטשס.
 
בנוסף, רולס-רויס יצרה אפילו מספר קטן של מכוניות בהתאמה אישית, שאינן רק דגמים סטנדרטיים, כמו פאנטום או קולינן, עם צבעים ייחודיים. מכוניות אלה, הן ייחודיות לחלוטין ויכולות לעלות עשרות מיליוני דולרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה