רכב

אגד בדרך לידיים חדשות: 2.15 מיליון שקל לכל חבר

בעסקה של כ-2.8 מיליארד שקל, קרן אלומה יחד עם קרסו מוטורס, קרנות המורים והגננות ומגדל ביטוח התקדמות בהצעה לרכישת 50.01 אחוז ממניות אגד. איזו חברה נותרה מאוכזבת?

מערכת ice | 
אגד
קרן אלומה, קרסו מוטורס, קרנות המורים והגננות ומגדל ביטוח דיווחו הבוקר (ראשון) כי ב-8 באפריל, 2022, נמסר לקרן כי בהתאם להחלטת דירקטוריון אגד ובכפוף לתנאים מסוימים (שטרם הועברו לקרן), ההצעה של הקרן ושותפותיה לרכישת 50.01 אחוז ממניות אגד בתמורה לכ-2.8 מיליארד שקל התקבלה ותתקדם לשלב הבא של ההליך התחרותי שבנדון.
עוד נמסר לקרן ולשותפותיה, כי במסגרת התנאים שנקבעו על ידי דירקטוריון אגד בהחלטתו, עליהן להעמיד 15 אחוז מסכום התמורה שהוצעה על ידי הקרן ושותפותיה בגין מניות אגד עד ל-25 באפריל. אף אם הקרן ושותפותיה יעמידו את המקדמה, השלמת העסקה תהא כפופה לתנאים מתלים נוספים (לרבות אישור האורגנים המוסמכים של אגד, אישורי משרד התחבורה, הממונה על התחרות ועוד).
 
בתום שנתיים מהשלמת העסקה (ועד שלוש שנים), בעלי המניות הנוכחיים של אגד יוכלו להפעיל אופציית Put (מכר) ולמכור לקבוצה הזוכה את יתרת מניותיהם במחיר שנקבע במכרז. באגד יש כיום 1,300 בעלי מניות - כך שכל אחד יקבל 2.15 מיליון שקל (וסכום זהה נוסף אם יוחלט על מימוש האופציה).
אם וככל שההצעה שהגישה הקרן ושותפותיה כאמור, תשתכלל לכדי חתימה על הסכם בין אגד לבין הקרן ושותפותיה, רכישה זו תהווה אירוע מהותי בעבור הקרן. מובהר כי למועד דוח זה, אין כל וודאות בנוגע להתקיימות התנאים של ההליך התחרותי לזכייתה של הקרן ושותפותיה או לתנאים הסופיים בהם יתקשרו הצדדים בהסכם מחייב, אם בכלל. הקרן תשוב ותדווח בדבר כל התפתחות מהותית ביחס להליך התחרותי, בהתאם להוראות כל דין.
שיכון ובינוי שהגישה הצעה מחייבת יחד עם Brookfield Partners L.P. (הפועל באמצעות גוף קשור) לרכישת מניות בשיעור שבין 50.01% לבין 60% מהונה המונפק והנפרע של אגד מידי בעלי מניותיה קיבלה הודעה מאגד, אשר לפיה קיבלה אגד את הצעתו של אחד המציעים האחרים בהליך, וכי הצעת החברה לא התקבלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה