רכב

נהג מטרונית בחיפה הותקף באלימות על ידי נוסע

נהג במטרונית בחיפה העיר לנוסע שהפריע את המהלך התקין של הנסיעה. הנוסע לא אהב, בלשון המעטה, את הבקשה של הנהג שיעזוב את המקום ויירד בתחנה הבאה ובחר לנקוט באלימות. הנוסע היכה את הנהג בפניו והפיל את הטלפון הנייד של הנהג בו תיעד את מעשיו האלימים של הנוסע. איך המשטרה טיפלה בעניין? 

מערכת ice |  1
מטרונית (צילום ויקיפדיה)
נהג בקו מנהרות הכרמל של המטרונית בחיפה ביקש מנוסע שהפריע למהלך הנהיגה התקין לרדת מהאוטובוס, הנוסע התעצבן - ותקף את הנהג.
 
ויכוח יצרי שפרץ בין נהג במטרונית בחיפה לבין אחד הנוסעים נגמר באלימות מצד הנוסע הזועם. לדברי הנהג, הנוסע עלה על קו 4 של המטרונית, קו מנהרות הכרמל החדש, בתחנת הגרנד קניון. הנוסע הפריע למהלך התקין של הנסיעה ולאחר הפרעות חוזרות ונשנות ביקש ממנו הנהג להואיל בטובו ולרדת מהמטרונית בתחנה הבאה, תחנת מרכז הקונגרסים. הנוסע לא עשה כן. 

  צילום: כוח לעובדים
 
מכיוון שכך, הנהג התעקש שהנוסע יעזוב את המקום, בשל ההפרעות.
הנוסע, בלשון המעטה, לא ממש אהב את הבקשה של הנהג והחל להכות אותו בפניו תוך שהוא מושך אותו אל מחוץ למטרונית כדי להמשיך שם את הריב ולסגור חשבון. בזמן התקיפה האלימה, הנהג צילם את המעשה והנוסע הפיל מידי הנהג את הטלפון הנייד שלו ובו התיעוד.
 
הנהג נחבל בפניו וברגלו והזמין לנוסע האלים משטרה, אך הניידת לא הספיקה להגיע בזמן, אלא לאחר שהנוסע עזב את המקום. כמו כן, לא ברור מה עשו הנוסעים האחרים והאם תיעדו אף הם את המתרחש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האלימות חוגגת בארץ
    עליזה 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין חוק אין משטרה בשום מקום ועד שמגיעים כבר מאוחר. ומצד שני רואים איך במליאת הכנסת מנהיגי העם מתנהגים וחושבים רק על המעמד שלהם והציבור נדבר בהתנהגותם בושה וחרפה
    סגור