רכב

נהגי רכבי טסלה בישראל יכולים לחייך: העדכון החשוב הגיע

פיצ'ר השמירה של טסלה שזכה לביקוש רב מגיע גם לארץ, כשהוא מבטיח לנהגים שיידעו היטב מה קורה גם כשהם לא ליד הרכב
מערכת ice | 
מחירי טסלה בישראל (צילום unsplash, pixabay)

הנהגים הישראלים שרכשו את רכבי טסלה, חיכו בציפייה להגעתו של הפיצ'ר Sentry Mode והבוקר (חמישי), יותר משנה מאז הושק לראשונה, טסלה מביאה את העדכון המבוקש גם לרכבים הישראליים שיוכלו להשתמש בו בלי לעבור על החוק הישראלי, כך נחשף בגיקטיים.

על פי הפרסום: "Sentry Mode הוצג עוד ב-2019 עם קונספט מעניין במיוחד. הרכבים של טסלה מצוידים בשלל מצלמות שעוזרות לה להפעיל את בקרת השיוט, שמירת הנתיב ושלל פיצ׳רי בטיחות אחרים לצד הקלטת הדרך. ואם הטסלה כל הזמן מחוברת לאינטרנט, למה שהמצלמות הללו לא ישמשו גם לשמירה על הרכב כשאנחנו לא נמצאים בתוכו? אז Sentry Mode משתמש במצלמות של המכונית לניטור של סביבת הרכב כשהוא חונה".
 



"ברגע שמישהו מתקרב יותר מדי לרכב, המערכת מקרינה הודעה על המסך של הרכב ומתחילה לתעד את האירוע – כשהמשתמשים יכולים לצפות באירועים חריגים בפעם הבאה שהם מגיעים לרכב או באפליקציה. במקרה של ניסיון פריצה, המערכת מפעילה את האזעקה, מגבירה את תאורת מסך המגע ומשמיעה מוזיקה בקולי קולות".

כאמור, "הבוקר התחיל להישלח עידכון 2022.20.5 למשתמשים שכולל כמה וכמה פיצ׳רים לאיזורים שונים בעולם, ובהם גם פיצ׳ר ה-Sentry Mode שהגיע במיוחד לישראל, ללא האזעקה. כעת, המשתמשים הישראלים יכולים להפעיל אותו, ובמקרה שצדיק כלשהו ״מנשק״ להם את הרכב בחניה, או שליח נאמן מחליט להוריד את מראת הרכב בדרך לעוד סועד שיתלונן על השירות להדס מוולט – הם יכולים פשוט לפתוח את האפליקציה בטלפון, ולקבל סרטון של ההתרחשות".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה