רכב

עומר אדם יתקע את ת"א? עומסי התנועה בדרך להופעה

עומר אדם וניקי ג'אם ירימו את פארק הירקון, ואולי גם יסתמו את כבישי תל אביב: המשטרה מודיע על עומסי התנועה בדרך לאירוע
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום דוד כהן פלאש 90)
עומר אדם יקיים ביום חמישי הקרוב, את הופעת הענק שלו בפארק הירקון, יחד עם הזמר הלטיני ניקי ג'אם. פתיחת הדלתות של ההופעה היא בשעה 18:00, וההופעה עצמה תתחיל לכל המוקדם בשעה 20:45.
על פי ההערכות, להופעה יגיעו כ-35 אלף איש, מספר של הופעות שמתקיימות לא הרבה בארץ, ולכן נתיבי התנועה יצטרכו להתכונן לעומסים.
משטרת ישראל הודיע היום (שלישי) כי לקראת ההופעה, החל משעה 17:00 בערב, צפויים עומסים כבדים בפארק הירקון ובסביבתו, וציבור הנהגים מתבקש למצוא דרכים חלופיות ככל האפשר. המשטרה מסמנת את צירי רוקח ואיילון כצירים מרכזיים המובילים לאירוע.
 
אתמול פורסם ב'ערב טוב עם גיא פינס', על תקציב האבטחה הפרטית של עומר אדם עצמו, המוערך בעשרות אלפי שקלים לערב, כאשר הזמר עצמו מסתובב עם המאבטחים גם באירועים מתוקשרים.
על פי הפרסום, "לאחרונה עומר אדם מגיע לאירועים מתוקשרים כשהוא מלווה במאבטחים. גם בסוף השבוע הגיע עומר למסיבת יום הולדת מתוקשרת עם בת הזוג יעל שלביה וגם- שני מאבטחים שהוא שכר".
 
"תפקידם למנוע מאנשים להתקרב מדי - וכמובן לצלם אותו מבלה. עלות השכר של המאבטחים היא כאלפיים שח לערב. בחודשים שהוא שוכר אבטחה כל יום, העלות החודשית מגיעה לכ-60 אלף שקל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה