רכב

פנגו נכנסת לעולם הרכבים החשמליים: זה הצעד עליו הכריזה

פנגו משיקה מפת עמדות טעינה אינטראקטיביות בפריסה ארצית, ותאפשר תשלום ישיר באפליקציה כדי להטעין את הרכב החשמלי
מערכת ice | 
רועי אלבז (צילום עופר חג'יוב)

על רקע הגידול במספר המכירות של רכבים חשמליים, פנגו תציג במפה אינטראקטיבית מאות תחנות הפרוסות בכל הארץ. במקביל יוכלו משתמשי פנגו לשלם בקליק על טעינת הרכב ישירות דרך האפליקציה. במקביל מודיעה פנגו על שיתוף פעולה עם חברת מילגם- EV-Edge שבמסגרתו משתמשי האפליקציה יוכלו בקרוב לשלם על טעינת הרכב החשמלי ישירות דרך פנגו במאות עמדות ברחבי הארץ. 
 


בשלב הראשון משתמשי האפליקציה יוכלו לאתר תחנה טעינה קרובה מתוך המאות הפרושות ברחבי הארץ, ולנווט אליה ישירות. התחנות שיוצגו על גבי המפה האינטראקטיבית יציגו למשתמשים את כל המידע על סוג העמדה (רגילה או מהירה), וכמובן סוגי החיבורים האפשריים. המידע מהותי מאוד לבעלי רכבים חשמליים שנמצאים לעיתים ב״חרדת טווח״, אותה תחושת חוסר ביטחון ביכולת להשלים את הנסיעה על לטעינה הבאה יחסית לטווח שמאפשרת הסוללה של הרכב.
 
בין החברות שיופיעו במפה האינטראקטיבית, ניתן למצוא את EV-Edge, סונול EVI, אפקון ו-GNRGY. פנגו, בשיתוף מילגם EV-Edge, תאפשר בקרוב ללקוחותיה שנוהגים ברכב חשמלי, לשלם עבור טעינת הרכב ישירות דרך האפליקציה. מילגם - EV-Edge הינה החברה המובילה במתן שירותי טעינה לרכבים חשמליים במגזר המוניציפאלי ציבורי בישראל. החברה פעילה במעל ל-20 רשויות בישראל וביניהן : תל אביב, רמת גן, הרצליה, חיפה, צפת ומצפה רמון ומפעילה מעל 150 עמדות טעינה ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה