רכב

פטנט חדש: טכנולוגיית מכלול טעינה מרובה חיבורים לרכבים חשמליים

חברת Elektros האמריקנית, המתמחה בפתרונות שינוע חשמליים, הודיעה כי תגיש בקשה לפטנט מלא עבור מכלול מרובה חיבורים לטעינת כלי רכב חשמליים. החברה מתכננת גם לשווק באגרסיביות את הטכנולוגיה ליצרניות הרכב החשמליות הגדולות במסגרת הסכמי רישוי
מערכת ice |  3
רכב חשמלי (צילום freepik)
חברת Elektros, מובילה מתפתחת באספקת פתרונות שינוע חשמליים, הודיעה כי החלה בתהליך להגשת בקשה לפטנט מלא על טכנולוגיית מכלול טעינה מרובה חיבורים עבור רכבים חשמליים (EV). החברה שכרה את שירותי משרד עורכי הדין מסרסוטה מפלורידה כדי לסייע בהפיכת מכלול הטעינה מרובה החיבורים, שכרגע בהמתנה להכרה כפטנט, כפטנט מלא.
מכלול הטעינה מרובה החיבורים יאפשר למשתמשים להשתמש בתכונות טעינה מגוונות ברכבים חשמליים שאנו משערים שיהפכו למבוקשות בקרב יצרני רכבים חשמליים בעתיד. החברה מתכננת, מעבר להכללת הטכנולוגיה בדגמים שלה, גם לשווק באגרסיביות את הטכנולוגיה ליצרניות הרכב החשמליות הגדולות במסגרת הסכמי רישוי.
 
חברת Elektros (אלקטרוס, OTC:ELEK) היא חברת כלי רכב חשמליים אמריקנית אשר מחדשת ומציעה פתרונות ניידות עבור צרכנים ועסקים. נוף הרכב עומד בפני שינוי מהותי שיתרחש במהלך העשור הבא כדי להגיע למצב של ניטרליות פחמן. Elektros מטפל בשינוי הפרדיגמה הזו עם טכנולוגיות ניידות התומכות בקיימות ומציעות חוויית משתמש מובילת שינוי. חברת Elektros שואפת להציג לצרכנים חווית רכב חשמלי משכנעת וחדשה לחלוטין המכונה Elektros Sonic החל משנת 2023. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כתבה שלמה בלי להגיד כלום
    איתי 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור בעל רכב חשמלי לא הבנתי את הבשורה, איפה יחנו כל הרכבים החשמליים, מה החוויה השונה איך באמת זה פותר את העןמס על העמדות המהירות בשונה מכמה עמדות שעומדות אחת ליד השניה, אם אין תוכן למה לכתוב?
    סגור
  • 1.
    חשמלית זה בלוף
    לי 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי ארבע שנים הסוללה תספיק למאה קמ אמרי שבע שנים להחליף סוללה יעלה יותר ממחיר הרכב
    סגור
  • אני שאלה
    ציקי 09/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברור לך שעוד 10 שנים מנוע בנזין זה היסטוריה רחוקה
    סגור