רכב

כנס של אינוויז חוגג את ההתקדמות אל חלום הנהיגה האוטונומית

בין הנוכחים ניתן היה למצוא כמה מבכירי ומובילי תעשיית הרכב, ספקי Tier1, שותפים טכנולוגים, משקיעים, מוסדות פיננסיים ואנליסטים
מערכת ice | 
כלי רכב אוטונומיים (צילום פלאש 90/ נתי שוחט, freepik)
אתמול (שלישי) בערב, ערכה חברת אינוויז אירוע "אקוסיסטם", אשר הפגיש 150 מבקרים מכל רחבי העולם. בין הנוכחים ניתן היה למצוא כמה מבכירי ומובילי תעשיית הרכב, ספקי Tier1, שותפים טכנולוגים, משקיעים, מוסדות פיננסיים ואנליסטים. האירוע התקיים במשרדים החדשים של אינוויז, אשר ממוקמים בפארק התעשייה "נצבא סיטי" שבראש העין.
 
עומר כילף, מנכ"ל ומייסד אינוויז, פתח את האירוע וסיכם את פעילות החברה מיום היווסדה ב-2016. הדוברים המרכזיים בכנס היו : ד"ר ריצ'רד ראו -  סגן נשיא תחום הנהיגה האוטונומית, סנסורים, מערכות אינטגרציה ושותפויות בקבוצת BMW, פרופסור שטפן פ. ואלץ - בכיר לענייני חדשנות ושותפויות בחברת CARIAD, הזרוע הטכנולוגית של קבוצת הרכב פולקסווגן, אלחנדרו (אלכס) ווקוטיץ' - סגן נשיא לענייני אוטומוטיב בחברת השבבים קוואלקום, מיכאל פילאטוב - סגן נשיא במחקר מניות בבנק Berenberg.
 
קבוצת BMW הייתה חלוצה, כאשר היא ו- MagnaInternational (ספקית Tier1 של BMW) בחרו במערכת InnovizOne לטובת הרכבים האוטונומיים הראשונים שלהן. העסקה עם פולקסווגן היא הפעם הראשונה שבה אינוויז תפעל כ-Tier1. היא תספק באופן ישיר את הלידאר ואת תוכנת החישה לחברה הגרמנית. כך תמשיך אינוויז לפתח את עיצוב ופונקציות הלידאר ולבסס את התמחותה בתחום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה