רכב

BMW תשקיע 1.7 מיליארד דולר בייצור רכבים חשמליים

יצרנית הענק הגרמנית מרחיבה את הפעילות שלה בתחום הרכבים החשמליים על ידי הרחבת המפעל הגדול שלה והקמת מתקן חדש להרכבת סוללות
מערכת ice | 
מכונית של BMW (צילום Joshua Naidoo / Unsplash)
יצרנית הרכב הגרמנית ב.מ.וו, תשקיע 1.7 מיליארד דולר בייצור כלי רכב חשמליים בארצות הברית. התוכנית כוללת מיליארד דולר להרחבת מפעל הייצור של החברה בספרטנבורג בארה"ב ו-700 מיליון דולר עבור מתקן חדש להרכבת סוללות, כך נמסר בהצהרה של החברה.
"קבוצת ב.מ.וו ממשיכה את השקת תכנית הניידות החשמלית שלה עם השקעה חדשה בארה"ב", אמרה החברה. מפעל ספרטנבורג בדרום קרוליינה, הוא כבר המפעל הגדול ביותר של BMW, המייצר 1,500 רכבי BMW X ביום. מתקן הרכבת הסוללות החדש במתח גבוה ימוקם בוודרוף, דרום קרוליינה, כך מסרה ב.מ.וו.
 
הקבוצה הגרמנית חתמה גם על הסכם עם יצרנית הסוללות הסינית Envision AESC, אשר "תבנה מפעל חדש לתאי סוללה בדרום קרוליינה" בקיבולת שנתית של עד 30 GWh. הקבוצה מתכננת לייצר לפחות שישה דגמי BMW X חשמליים מלאים במפעל ספרטנבורג עד 2030. המטרה היא שהמפעל יהפוך ל"מניע מרכזי לאסטרטגיית החשמול שלנו", אמר אוליבר זיפסה, יו"ר מועצת המנהלים של BMW. המהלך הוא חלק ממעבר לחשמול ב-ב.מ.וו ובתעשיית הרכב הגרמנית כולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה