רכב

בונוסים באלפי שקלים לחודש: אלו הנהגים שירוויחו בענק

מצפון ועד דרום - יאנגו מוניות מרחיבה את פעילותה ל-17 מוקדים נוספים: "הנהגים ייהנו מהמסלולים המשתלמים של יאנגו, הכוללים בונוסים בשווי אלפי שקלים בכל חודש"
מערכת ice | 
מוניות (צילום פלאש 90/ קובי גדעון, pexels)
ענקית הטכנולוגיה והנסיעות יאנגו תספק את שירותיה החל מהיום, (רביעי), ה-1 במרץ בעוד שורה של ערים ברחבי ישראל, כאשר יאנגו מתרחבת ל-17 ערים נוספות מדרום ועד צפון.
החברה תפעיל מעתה את שירותי המוניות שלה גם בערים הבאות מהדרום ועד הצפון: אופקים, נתיבות, קריית גת, קריית מלאכי, גן יבנה, בנימינה-גבעת עדה, זכרון יעקב, מגדל העמק, נוף הגליל, עפולה, טבריה, כרמיאל, צפת, נהריה, ירכא, יקנעם וטבעון.
 
למעשה, בשל הצטרפות הערים הנ"ל, ההערכה מדברת על מאות של מוניות שיצטרפו ליישובים השונים, ויוכלו לקיים שינוי תחבורתי של ממש ואפילו להוזיל עלויות למשתמשים בתחבורה הציבורית בדרך קבע בערים הללו
.
מ-YANGO נמסר: "אנו שמחים להגיע לערים נוספות בארץ ולהציע לנהגים וללקוחות באזורים אלו את שירות המוניות המתקדם בישראל. הנהגים ייהנו מהמסלולים המשתלמים של יאנגו, הכוללים בונוסים בשווי אלפי שקלים בכל חודש, והנוסעים ייהנו מהאפליקציה המתקדמת והשירות המצוין שלנו – שיאפשרו להם להזמין מונית בקליק ולהגיע ליעדם בזמן הקצר ביותר ובמחיר המשתלם ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה