רכב

קנס של 500 שקל ו-6 נקודות: אלו הנהגים שיחטפו חזק

מתכוונים לקחת חלק במחאה בנתב"ג?  המשטרה הודיעה כי היא מתכננת להעניק דוח של 500 שקלים לכל נהג שיעכב את התנועה בתוך נתב"ג והוא גם יספוג 4 נקודות. בנוסף, עצירה שמפריעה לתנועה תגרור גם כן דוח של 250 שקלים, אי ציות לשוטר יגרור 6 נקודות ואף הזמנה אפשרית לדין
מערכת ice |  2
חסימת כביש (צילום פלאש 90)
עומדים להשתתף בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית היום (חמישי) בנתב"ג? ביתר שאת תחת השם 'יום ההתנגדות', מאות מוחים מתכוונים לשבש את התנועה בדרך לטרמינל כאשר שגרת החיים של רבים תופר ואף הטיסה ליעד שאליו הם רוצים להמריא בסכנה.
לאור זאת, שוטרים יוצבו בכוחות מתוגברים בכל רחבי הארץ, כאשר המפכ"ל יעקב שבתאי הבהיר כי המשטרה תפעל ב"אפס סובלנות כלפי הפרות סדר, פגיעה ברכוש, פגיעה בסמלי שלטון ושיבוש של שגרת החיים", לא יאופשרו חסימות שלא תואמו עם המשטרה ומתוכננת ענישה קשה למפרי החוק.
 
בין היתר, המשטרה הודיעה כי בכוונתה לתת דוח בגובה של 500 שקלים לכל נהג אשר יעכב את התנועה בנתב"ג וכן גם 4 נקודות. זאת ועוד, עצירה שמפריעה לתנועה תגרור דוח של 250 שקלים, אי ציות לשוטר יגרור 6 נקודות ואף אפשרות לזימון לדין לדין. יגררו רכבים שיחסמו את התנועה לנתב"ג.
רשות שדות התעופה כבר הודיעה מבחינתה כי היא ממליצה לטסים ולהקדים ולהגיע לנמל התעופה כמה שעות לפני הטיסה, וכן ממליצה לציבור להגיע ברכבת ולא ברכב.  "רשות שדות התעופה תעשה ככל הניתן בכדי לאפשר לטסים מחר לטוס במועד אשר נקבע לטיסתם ובכדי לשמור על רציפות תפעולית של נמל התעופה בן גוריון." נכתב בהודעה, "בכדי לאפשר רציפות תפקודית של נמל התעופה נתבקשו העובדים להקדים את שעת הגעתם למשמרות."
 
במחאה מתוכננות חסימות כבישים סביב נתב"ג בזמן המראת נתניהו לרומא, תערך גם הפגנה מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין במודיעין, צעדות מחאה ייערכו בתל אביב ובערים נוספות, יתוגברו המחאות נגד חברי הכנסת והשרים וישובשו ימי הלימודים באוניברסיטאות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חייבים למנוע את הרס בתי המשפט והדמוקרטיה
    ישראלית מודאגת 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניהו וחבורת הרעים עושים ככל יכולתם לפגוע פגיעה אנושה במדינת ישראל, על ידי הרס בתי המשפט וחוקים שמנוגדים לזכויות הפרט, על ידי העברת משאבים גדולים לציבור שלא תואם מאומה למדינה הם הורסים את המדינה ופוגעים בתושביה ולכן חובה לפעול בצורה של מחאה, ואם צריך להשבית את הכניסות לנתבג אין ברירה כי נתניהו הורס את המדינה ואת הכלכלה והנזק שהוא וחבורת הרעים עושים , יקח לתקן שנים רובת
    סגור
  • 1.
    חחח. מספיק שהמפגינים יכנסו ויצאו מהשדה עם מכונית.
    יהודה 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויהיה פקק נוראי בכניסה. וחבל! חבורת מטומטמים! אתם רק משניאים את עצמכם על הציבור. במקום לאסוף אהדה אתם עושים ההפך!
    סגור