רכב

טסלה מרסקת מחירים: איזה דגם יוזל בכ-70 אלף שקל?

הקרוסאובר מודל X יימכר ב-703 אלף שקל ו- 775 אלף שקל לגרסת הביצועים, במקום 776 אלף שקל ו-848 אלף שקל בהתאמה. גם הדגמים הבסיסיים יותר יופחתו במחיר בעשרות אלפי שקלים
טסלה (צילום vecteezy, unsplash)
רק לפני מספר חודשים, טסלה הורידה את המחירים של כלי הרכב החשמליים הנמכרים ביותר שלה לשוק האמריקאי, כאשר הורידה את המחירים של המכוניות החשמליות היוקרתיות מסוג S ו-Model X שלה ב-5,000 דולר (5.2 אחוזים) ו-10,000 דולר (9.1 אחוזים) בהתאמה. 
עתה, מתברר כי היא ממשיכה באותו הקו וחוזרת למחירי ההשקה שלה. מחיר טסלה 3 הבסיסית ביותר יורד ל-153 אלף שקל בלבד, ולאחר מסים המחיר החדש יעמוד על כ-190 אלף שקל. מדובר בירידה של כ-15.5 אלף שקל לעומת המחיר הנוכחי, כמעט 10%. גם גרסת לונג ריינג' תפחת במחיר ל-239 אלף שקל בלבד במקום 252 אלף שקל, פער של 13 אלף שקל, וגרסת פרפורמנס רק 252 אלף שקל, אחרי שהשילה 37 אלף שקל ממחירה הקודם.
 
מחיר דגם קרוסאובר מודל Y לא ירד כלל, אך בשבוע החולף החלה בשיווקה גרסה בסיסית חדשה וזולה יותר, שעומדת על 224 אלף שקל. גם הדגמים הגדולים יורדים במחיר ובהרבה מאוד כסף. הקרוסאובר מודל X יימכר ב-703 אלף שקל ו- 775 אלף שקל לגרסת הביצועים, במקום 776 אלף שקל ו-848 אלף שקל בהתאמה.

רק לאחרונה, דגמי מודל X היקרים בישראל קיבלו הנחה גדולה וניתן עתה לקבל אותם בהנחה של 50-52 אלף שקל, ובמחיר התחלתי של 697 אלף שקל לדגם הזול ביותר, כמובן שהמחיר יכול לעלות במאות אלפי שקלים לפי רמת האבזור ותוספות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מי קונה במחירים האלו
    ירון 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תמיד תמיד כעיקרון אני לא קונה רכב מעל 70 אלף. תמיד יד 2 פחחח פראיירים לא מתים
    סגור
  • 2.
    נקווה שהמהלך יגרום להורדת מחירים גם בשאר החברות.
    יוסי 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מי יקנה נירו ב200 שאפשר לקנות טסלה ב190? וכו'.
    סגור
  • 1.
    סוף סוף חשמלית במחיר הגיוני
    אלי וויס 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    נותנים פייט ליבואנים החז'רים שעושים במכנסיים די לעושק היבואנים !!!!
    סגור
  • צחוק מאנשים
    שלמה 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המחירים בארץ משוגעים. מי שנותן ליבואנים זכות לדרוש מחירים כאלה הוא האשם
    סגור