רכב

דרמה ברכבת ישראל: נוסע עצר את הנסיעה בידית החירום

טעות אנוש או מהלך מכוון? נוסע הפעיל את בלם החירום ברכבת ישראל לכיוון צפון ועצר בפתאומיות את תנועתה באזור חדרה. כוחות משטרה בדרך למקום במטרה לעצור את הנוסע שגרם למקרה

מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
אירוע חמור נרשם נרשם הערב (שלישי) סמוך לתחנת חדרה כאשר בסמוך לשעה 16:00 נוסע הפעיל את בלם החירום ברכבת ועצר בפתאומיות את תנועתה באזור חדרה. כוחות משטרה בדרך למקום במטרה לעצור את הנוסע.
מדובר בעבירה פלילית שיכולה גם להגיע לקנס של אלפי שקלים. עדיין לא ברור האם הנוסע עשה את המעשה הזה באופן מכוון, כחלק ממחאה או פעל בתום לב ולא התכוון לגרום לנזק. הנושא ייבדק.
 
רק הבוקר (שלישי) ברשתות החברתיות, הפיצה הרכבת את המסר הבא: "נוסעים יקרים, אנו מזכירים את דגשי הבטיחות בתחנות הרכבת: קווי החשמל מעל המסילות מהווים סכנת התחשמלות! יש להימנע מטיפוס לגובה, מהנפה או זריקת חפצים לגובה".
עוד הוסבר: "יש להקפיד לא לחצות את הפס הצהוב ולהתרחק מתחום המסילות. יש להימנע מהתקהלות מסוכנת ברציפי הרכבת ובתחנות, מחשש לנפילה למסילה. אין להשאיר ילדים קטנים ללא השגחה. אסור לרכוב על אופניים/קורקינט בשטח התחנה".

 
בשל האירוע נרשמו עיכובים קלים בתנועת הרכבות, אשר חזרה לסדרה מעט לאחר מכן.
ברכבת קוראים לכל משתמשי הדרך לנהוג במשנה זהירות בקרבת מסילות, ולנהוג על פי החוק בזמן חצייה של מסילה.

משרד התחבורה ורכבת ישראל, יחד עם חברת נתיבי איילון, פועלים לביצוע הפרדה מפלסית ולביטול המפגש המדובר, התוכניות לבניית ההפרדה המפלסית נמצאות כעת בשלבי תכנון מתקדמים.

זאת במסגרת תוכנית אסטרטגית לביטול מפגשים ובניית הפרדות מפלסיות בהובלת משרד התחבורה ובביצוע של רכבת ישראל וחברות תשתית נוספות. במסגרת תוכנית זו בוטלו בעשור האחרון כשבעים מפגשים, מעל למחצית המפגשים שהיו קיימים בזמן התחלת ביצוע התוכנית, וביניהם ניצנים, כרמיאל, כפר יהושע, כפר חב"ד, חוות רונית, מעיין צבי, שפיים ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה