רכב

הדגם החדש של מזראטי מגיע לישראל: כמה עולה הרכב היוקרתי?

המזראטי גראנטוריזמו מגיעה בשתי רמות גימור – Modena, מיועדת לאוהבי סטייל אנלגטי ומתוחכם ו-Trofeo לאוהבי ביצועים ספורטיביים ונוחות גבוהה ככל האפשר
מערכת ice |  1
מזראטי גראנטוריזמו (צילום יצרן)
סמלת, יבואנית מותג רכבי העל האיטלקיים מזראטי בישראל, מתחילה בשיווק הרשמי של רכב הקופה היוקרתי, מזראטי גראנטוריזמו. המזראטי גראנטוריזמו כוללת ארכיטקטורה חדשה לחלוטין ומודולרית, שפותחה במיוחד עבור הדגם והיא ייחודית בעולם הרכב. גרסת הבנזין מונעת על ידי מנוע ה-V6 Nettuno המפורסם והייחודי של מזראטי, הכולל טכנולוגיית Pre-Ignition מעולם הפורמולה 1 ופותח במעבדת החדשנות של מזראטי עבור ה-MC20.
העיצוב של הגראנטוריזמו מהווה אבולוציה מודרנית של הדור הקודם האייקוני ומייצג איזון אידיאלי בין יופי לשימושיות. העיצוב המזוהה והייחודי של הגראנטוריזמו נשמר והיא בעלת פרופורציות של מכונית קופה גדולה עם מכסה מנוע ארוך וגג, שמתחבר בדינמיות אל מכסה תא המטען כדי להדגיש את פרופיל הקופה ואת סמל הקלשון בקורה האחורית.
פנים הרכב שמר על תצורת ה- 2+2 המסורתית למכוניות הקופה והממדים הנדיבים מאפשרים ישיבה של 4 נוסעים בחלל מפואר ומתקדם הכולל את השעון המוכר של מזראטי
במרכז הדשבורד, שעבר שדרוג טכנולוגי וכעת מציג מגוון של שעונים ו-2 מסכים דיגיטליים ראשיים בגודל 12.3 אינץ' ומסך נוחות נוסף בגודל 8.8 אינץ', השולט על מערכות המיזוג והנוחות ברכב.
המזראטי גראנטוריזמו מגיעה בשתי רמות גימור – Modena, מיועדת לאוהבי סטייל אנלגטי ומתוחכם ו-Trofeo לאוהבי ביצועים ספורטיביים ונוחות גבוהה ככל האפשר. מזראטי גראנטוריזמו Modena מיוצרת עם מנוע בנזין עוצמתי המייצר 490 כ"ס ותאוצת 100-0 קמ"ש אורכת רק 3.9 שניות בדרך למהירות מרבית של 302 קמ"ש. לרכב הנעה כפולה, מתלוי אוויר אדפטיביים, מושבי עור חשמליים מלאים הכוללים חימום למושבים, חישוקי 20/21 אינץ', מערכת שמע הכוללת 12 רמקולים מבית Sonus Faber עם 860 וואט, מצלמות 360 ומערכות בטיחות אקטיביות ומתקדמות. העיצוב הפנימי של הגראנטוריזמו Modena אלגנטי וכולל ריפודי עור עם תפירה מיוחדת בהשראת כיכר קמפידוליו ברומא וגימור עץ ללא לכה. המזראטי גראנטוריזמו Modena משווקת במחיר התחלתי של 1,550,000 שקל.
 
מזראטי גראנטוריזמו Trofeo מצוידת במנוע בנזין עוצמתי המייצר 550 כ"ס, ההספק הגבוה ביותר לגראנטוריזמו עם מנוע בנזין ותאוצת 100-0 קמ"ש אורכת רק 3.5 שניות בדרך למהירות מרבית של 320 קמ"ש. לרכב הנעה כפולה עם דיפרנציאל אחורי אלקטרוני, מתלוי אוויר אדפטיביים, מושבי עור חשמליים מלאים הכוללים חימום למושבים, גימורי סיבי פחמן חיצוניים ופנימיים, חישוקי 20/21 אינץ', מערכת שמע הכוללת 12 רמקולים מבית Sonus Faber עם 860 וואט, מצלמות 360 ומערכות בטיחות אקטיביות ומתקדמות.
בגראנטוריזמו Trofeo פגושים אגרסיביים משולבים סיבי פחמן וגימור פנימי המשלב בין סיבי פחמן באפקט 3D לעור מחורר עם תפירת שברון במושבים. המזראטי גראנטוריזמו Trofeo משווקת במחיר התחלתי של 1,850,000 שקל.
למזראטי גראנטוריזמו, כמו לשאר דגמי מזראטי ניתן להזמין מגוון של תוספות בהתאמה אישית ייחודית ולפי דרישת הלקוח במסגרת תכנית ה-Fuoriserie של היצרן. עם תחילת הייצור של הדגם ניתן להזמין צבעים חיצוניים מיוחדים כגון אדוםRosso GranTurismo , צהוב Giallo Corse, אפור Grigio Cangiante או ברונזה Rame Folgore, שעוצב לאחר מחקר רחב על ההשפעות של אור על צבע הרכב. הוא כולל גוונים של ברונזה ונבחר בהשראת חזית מוזיאון הגוגנהיים בבילבאו. בעתיד ניתן יהיה לבחור צבעים מיוחדים נוספים וכן עור פנימי בהתאמה אישית מלאה לבחירת הלקוח.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חואו
    שלומי 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברור לי למה צריך רכב עם יכולות כאלו. איפה בדיוק אמצה יכולות אלו בפקקים של איילון בכביש שש ? אני נוהג ברכב שהוא ממש לא עגלה ותקוע כמו כולם בפקקים. דבר נוסף תשנו את המינוח של שעונים בדש בורד כקצין טכני באייסת במטוסיי קרב במטוס יש לא מעט מחוונים ורק שעון אחד שעון זה מחוון שמורה על השעה . לעדכון המערכת
    סגור