רכב

אלדן תורמת 100 רכבים לתושבי עוטף עזה

חברת השכרת הרכבים מתגייסת גם היא בשעה זו ותורמת 100 כלי רכב  לעד חודש עבור כל מי שרכבו ניזוק/ הושבת כתוצאה מהתקפות הטרור במלחמה
מערכת ice | 
אלדן (צילום דוברות משרד הביטחון)
חברת הרכב אלדן מתגייסת גם היא בשעה זו ותורמת 100 כלי רכב  לעד חודש עבור כל מי שרכבו ניזוק או הושבת כתוצאה מהתקפות הטרור במלחמה. צרו נא  קשר עם נציגי  החברה בווטסאפ במספר 0541465161. צוותי החברה יסייעו כדי שמי שמכוניתו נפגעה יקבל רכב לחודש עד לפתרון סביר לקבלת פיצוי/ שיפוי, ללא חיוב.
חברת צים אורבן (לשעבר קניון ים המלח) מזמינה את משפחות ומפוני הדרום המתארחים באזור ים המלח, ואת תושבי האיזור, ליהנות מפעילויות חינמיות שיתקיימו בקניון ים המלח. סדנאות יצירה, הצגות, פעילויות ספורט, קרקס ועוד. ניתן להתעדכן בשעות והימים בעמוד הפייסבוק של הקניון בכתובת.
 
עוד מסרה צים אורבן כי: "תושבי עוטף עזה, הדרום ותושבי הסביבה, אנחנו יודעים שהימים האחרונים קשים מאד, ואם אפשר רגע מפלט מהמציאות המורכבת הזו, נשמח שתגיעו אלינו, לצים אורבן ים המלח (לשעבר קניון ים המלח). בימים הקרובים יהיו בקניון מגוון פעילויות לילדים ולכל המשפחה - במיוחד עבורכם!".
בין היתר פירטו את הפעילויות המדוברות: "סדנאות יצירה, ג'אגלינג, בצק סוכר, בלונים, בועות סבון הצגות ילדים, קרקס ועוד. מתחילים כבר מחר בבוקר עם סדנת יצירה - תיבת תכשיטים או פסיפס, עם שירן; יום ג', 10/10, 11:00-12:00 הפעילויות יתקיימו בקומה 1, ליד הג'ימבורי התכניה המלאה תעלה לדף הפייסבוק שלנו בהמשך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה