רכב

מותג הרכב החדש נחת בישראל: המלחמה דוחה את ההשקה

השקת רכבי הפרמיום של XPENG תדחה. הרכבים הגיעו לנמל אילת, אך בשל המלחמה לא ניתן יהיה לבצע את ההשקה
מערכת ice | 
XPeng (צילום ויקיפדיה)
ההשקה הנוצצת תחכה. אמש (רביעי), רכבי הפרמיום של XPENG הגיעו לנמל אילת, בנוסף לדגמי P7 ו-G9, פריסבי מציגה גם את דגם P7 wing הייחודי עם דלתות מספריים. טרם נקבע תאריך השקה.
freesbe הכריזה על ייבוא רכבי XPENG (בנסד״ק XPeng Inc. XPEV) יצרנית רכבים חשמליים מהמדוברות והמסקרנות בעולם. XPENG מצטרפת אל שאר מותגי freesbe - רנו, ניסאן, אינפיניטי, דאצ'יה, צ'רי, EVeasy ואלפין. הרכבים הראשונים מדגמי P7 ו-G9 נכנסו לנמל אילת לקראת ההשקה שנדחתה בינתיים בעקבות המלחמה.
 
בנוסף, פריסבי מציגה את ה- P7 Wing, דגם הקצה של הספורט-סדאן P7 שהוצג לראשונה  בתערוכת Auto Guangzhou. ה-P7 Wing זמינה בגרסת הנעה כפולה עם ביצועים קיצוניים (473 כ״ס, 4.1 ש׳ מ-0-100 קמ״ש) כאמור, השקת המותג נדחתה בשל המלחמה, כמו גם שיווק הרכבים. פריסבי תעדכן בהמשך על כך.

XPENG היא חברת Smart EV סינית מובילה שהוקמה בשנת 2014 ומתכננת, מפתחת, מייצרת ומשווקת רכבים חשמליים הפונים לקהל צרכנים מגוון. לחברה מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם והיא שמה לה למטרה לעצב את חווית המוביליטי של העתיד. על מנת למקסם את חווית הנסיעה של לקוחותיה, XPENG מפתחת בעצמה את הטכנולוגיה המתקדמת של מערכות סיוע לנהג ומערכת ההפעלה החכמה לרכב, כמו גם את מערכות הליבה לרכב כולל מערכת ההנעה והארכיטקטורה החשמלית/אלקטרונית ואפילו הציגה רכב מעופף שאב טיפוס שלו מייצר סקרנות ברחבי העולם. מטה XPENG פועל בגואנז'ו, סין, עם שלוחות בבייג'ינג, שנחאי, עמק הסיליקון וסאן דייגו בארה״ב ובאמסטרדם. הרכבים מיוצרים במפעלי החברה המתקדמים בז'אוצ'ינג ובגואנז'ו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה