רכב

יונדאי בבשורה מטורפת לנהגים: בקרוב תוכלו לשלוט בבית מהרכב

העתיד כבר כאן. קונצרן יונדאי, שמחזיק גם בקיה, חבר לסמסונג על מנת לאפשר שליטה קולית מהרכב למכשירי חשמל בבית. במסגרת ההסכם, לקוחות יונדאי יוכלו לשלוט מרחוק במכשירי  חשמל ביתיים באמצעות מגע ופקודות קוליות דרך מערכות המידע והבידור ברכב ובזמן נהיגה
מערכת ice | 
רכבי טויוטה ויונדאי (צילום unsplash, pixabay)
חברות הרכב יונדאי וקיה תאגיד הודיעו כי חתמו על הסכם ב-3 בינואר עם סמסונג אלקטרוניקס לשותפות שירות מכונית לבית ומבית למכונית, במטרה לשפר את הקישוריות בין מרחבי מגורים לניידות.
במסגרת הסכם זה, לקוחות יונדאי וקיה יוכלו לשלוט מרחוק במכשירים דיגיטליים באמצעות מגע ופקודות קוליות דרך מערכות המידע והבידור לרכב שלהם. לעומת זאת, תהיה להם שליטה מרחוק ברכב באמצעות רמקולי AI, טלוויזיות ואפליקציות לסמארטפון כדי לשלוט בפונקציות שונות של הרכב.
 
הדבר מתאפשר באמצעות שילוב אורגני של שירותי המכוניות המחוברות של יונדאי וקיה ופלטפורמת האינטרנט של הדברים (IoT) של סמסונג, 'SmartThings'. לקוחות צפויים להשתמש בו בדרכים שונות בחיי היומיום שלהם, וליהנות מחוויות קישוריות ללא הפרעה.
לדוגמה, בנסיעה בערב קיץ חם, המשתמש יכול להפעיל את 'מצב הבית' כדי להפעיל את המזגן הרשום, להפעיל את שואב האבק הרובוט ולהדליק את האורות למרחב מחיה נוח ונעים. לחילופין, לפני היציאה, המשתמש יכול להפעיל את 'מצב Away' כדי לכבות אורות מיותרים ולהפעיל את שואב האבק הרובוט כדי ליצור מרחב מחיה נקי לחזור אליו, כמו גם להפעיל מראש את מיזוג האוויר של הרכב לטמפרטורה נוחה.
במקרה של שירות Car-to-Home של יונדאי וקיה, משתמשים יכולים להירשם ולהשתמש במצבים ספציפיים לכל מצב כדי למזער את פעולת המכשיר בזמן נהיגה. בפרט, תיושם פעולה אוטומטית מבוססת מיקום, בנוסף למסך מגע ופקודות קוליות, כדי לספק שירות נוח יותר ללקוחות.
בנוסף, בעלי רכבים חשמליים יכולים להשתמש בשירות ניהול האנרגיה הביתי המשולב של SmartThings כדי לבדוק את צריכת האנרגיה של הבית ורכבם ולהתאים את זמני הטעינה האופטימליים. יונדאי וקיה מתכננות להרחיב את שירותי המכונית-בית והבית-רכב שלהן ללקוחות בחו"ל על-ידי קישור בין פלטפורמות הרכב המחוברות לבין Samsung SmartThings.
כדי להשיג זאת, יונדאי וקיה יפתחו מערכות מידע-בידור יציבות המספקות שירות, ובהמשך יספקו את התכונות הללו באמצעות עדכונים אוויריים (OTA) ועדכונים מבוססי USB אפילו עבור כלי רכב קיימים. בינתיים, יונדאי וקיה כבר מספקות שירותי רכב לבית ומבית לרכב באמצעות שיתופי פעולה עם חברות תקשורת וחברות בנייה. שירות מכונית לבית - זמין בעבר עבור שישה פריטים, כולל תאורה, תקעים, שסתומי כיבוי גז, אוורור, מיזוג אוויר ודוודים - ושירות בית למכונית למיזוג רכב, התנעה מרחוק וניהול טעינה יורחב לתמיכה בחיבורים עם מגוון רחב יותר של מכשירים באמצעות שותפות זו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה