bdi spot

מלחמה גם בעסקים? הקרב על מחוברות העובדים

ישנים ועובדים פחות? חוסר שינה ותפקוד עבודה ירוד הוא רק חלק מהשפעות המלחמה אצל עובדים רבים במשק הישראלי, השפעות המלחמה יוצרות אתגרים חדשים לא רק לעובדים אלא גם למעסיקים
בשיתוף CofaceBdi | 
יואל אמיר מנכ"ל Coface Bdi (צילום יחצ, Pexels)
על רקע המלחמה, חברת המידע העסקי Coface Bdi ערכה שאלון מיוחד בקרב 400 חברות ועסקים הפועלים במגוון תחומי פעילות במשק הישראלי. במסגרת השאלון, המנהלים התבקשו להתייחס להשלכות המלחמה על התחושות ומצב הרוח בימים אלו.
לדברי יואל אמיר, מנכ"ל חברת Coface Bdi, "נראה כי מעבר להשפעה השלילית של המלחמה על התוצאות העסקיות של החברות במשק הישראלי, מצב רוחם של מנהלים רבים הושפע ישירות כתוצאה מהמלחמה ומביא רבים מהם לתחושות שליליות הפוגעות בתפקודם. נראה כי ישנן לא מעט חברות המבינות את החשיבות של הפן הרגשי של עובדיהם ונוקטות ביוזמות לעידוד מצב הרוח של עובדיהם, אולם קרוב ל- 60% מעידים כי לא ננקטו צעדים בחברתם לשיפור. מדובר בצעד הכרחי על מנת להביא לשיפור בתפוקה בטווח הקצר והגברת נאמנות העובדים ומחוברותם למקום העבודה בטווח הארוך".
כ- 37% מהמנהלים דיווחו על פגיעה כלשהי בתפקוד ובביצועים בעבודה. רק כ- 9% העידו כי אין להם שום חשש, מתח או מצוקה כלשהי עקב המצב.
נראה כי מרבית המנהלים מבקשים לשמור על רוח אופטימית וחיובית. כ- 54% השיבו שהקושי קיים אך משתדלים לשמור על אופטימיות וכ- 39% השיבו שלמרות המלחמה מצב הרוח סביר. רק 7% השיבו כי האווירה קשה מאד וישנה הרגשת ייאוש וקושי עסקי רב.
 
במענה לשאלה האם חל שינוי מבחינת איכות השינה בחודשים האחרונים, 49% מהמשיבים ציינו שאיכות השינה נפגעה ואינה טובה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה