קריירה ולימודים

הרווחתם עד 19,000 שקל? זה המס שתשלמו לרשות המסים

?על פי ההודעה שפורסמה מטעם הרשות, בסכום של עד 19,000 שקל ובלבד שמדובר בתשלומים שאינם בתחום עסקו, משלח ידו או עבודתו של מקבל התשלום חל מס בשיעור של 18% ללא זכות לניכוי, קיזוז, פטור או הפחתה כלשהם
מערכת ice | 
רשות המסים (צילום shutterstock)
עובדים בתקופת הבחירות? לרשות המסים יש בשורה חשובה שתמנע מכם להסתבך. בשבוע הבא, ב-27.2, יערכו הבחירות לרשויות המקומיות, ובאתר הרשות הוסבר כי על תשלום בעבור עבודה או שירות בשל הבחירות בתקופת הבחירות.
על פי ההודעה, בסכום של עד 19,000 שקל ובלבד שמדובר בתשלומים שאינם בתחום עסקו, משלח ידו או עבודתו של מקבל התשלום חל מס בשיעור של 18% ללא זכות לניכוי, קיזוז, פטור או הפחתה כלשהם.

עוד הוסבר בהודעה של רשות המסים: נערות ונערים שעובדים בתקופת הבחירות, שימו לב. אם עוד לא חגגתם 18, התשלום שתקבלו בעבור עבודה או שירות בשל הבחירות בתקופת הבחירות חייב במס בשיעורי המס הרגילים שלכם. הוראות הדין המיוחד לא חלות עליכם.
כמו כן, ברשות המסים פנו בהודעה גם לנערים בגיל 18-16 פטורים מתשלום מס הכנסה עד להכנסה חייבת שנתית של כ-91,450 שקל בסך הכל. ונערות בגיל זה פטורות מתשלום מס הכנסה עד להכנסה חייבת שנתית של כ-101,824 שקל (זוכרות? לנשים ישנה חצי נקודת זיכוי נוספת)".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה