קריירה ולימודים

לוסי אהריש "לא מתנצלת": זה מה שתעשה ב-7.3

לרגל חודש האישה הבינלאומי יערך "ערב אישי" עם מגישת הטלויזיה לוסי אהריש, בהרצאה "לא מתנצלת"  כאישה עצמאית, ישראלית, מוסלמית,  שהגשימה עצמה והפכה לאחת מנשות התקשורת המשפיעות בישראל
מערכת ice |  1
לוסי אהריש (צילום מסך חדשות 13)
לרגל חודש האישה הבינלאומי שייערך ביום חמישי ה-7 למרץ, יתקיים "ערב אישי"  - מפגש עם מגישת הטלוויזיה ברשת 13 והעיתונאית לוסי אהריש, בעופר הקניון הגדול פתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר.  
המפגש עם לוסי האריש כולל את ההרצאה "לא מתנצלת":  במסגרתו מספרת  אהריש על התמודדותה שלה כאישה, עצמאית, מוסלמית, ישראלית מדימונה, לצד הגשמתה המקצועית כעיתונאית ומגישת חדשות מוערכת. עוד תדבר על ניסיון הפיגוע שעברה עם משפחתה בעזה במחסום בהיותה בת 5, מדוע התלבטה 27 שנה לאחר מכן האם לקבל את הכבוד ולהדליק משואה ביום העצמאות.
 
עוד היא מספרת איך זה לחגוג עם בני משפחתה חגים יהודים לצד חגים מוסלמים. מה זה אומר להיות אישה עצמאית חזקה בציבור הישראלי ערבי. כיצד היא שומרת על ניטרליות כעיתונאית כאשר סופגים אש מכל הצדדים, והאם באמת יש פתרון לסכסוך הישראלי ערבי.
לאחר ההרצאה יוקרן הסרט "מטפלות בעיניינים": המספר את סיפורה של אנג'ל, צעירה מחוף השנהב, שמצליחה להסתדר בחיים הודות לחוצפתה ולקסמה האישי. כדי להתחמק מחבורת בריונים, היא מתקבלת לעבודה כמטפלת של ארתור, ילד בן 8 מהשכונות היוקרתיות בפריז. אנג'ל מתוודעת לתנאי העבודה של המטפלות האחרות ולמצבן הרעוע ומחליטה לקחת את העניינים לידיה. תחת עינו המעריצה של ארתור ובעזרתו של אדואר, עורך דין צעיר שנשבה בקסמה, אנג'ל תילחם להביא צדק לחברותיה. מחיר כניסה: 45 שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לוסי האריש
    אלונה אלון 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הזיקית הצבועה שמקבלת חיבוק מהשמאל
    סגור