קריירה ולימודים

עובדי ידיעות אחרונות אופטימיים? זו הבשורה לקראת המו"מ

בית הדין לעבודה קובע מסגרת להמשך המו"מ על איחוד המערכות בידיעות אחרונות והשלכותיו. המטרה היא לשוב בהמשך לשולחן המו"מ, כאשר ההנהלה לא תנקוט עד אז צעדי פיטורים
מערכת ice | 
ידיעות אחרונות, כלכליסט
בעדכון שיצא היום [רביעי] לעובדי קבוצת ידיעות אחרונות, הוסבר כי בית הדין לעבודה קבע מסגרת חדשה להמשך המו"מ על איחוד המערכות בידיעות אחרונות והשלכותיו על ההתנהלות.
במכתב צוין: "שלום לכולם ולכולן, בתום דיון שהתקיים הבוקר בביה"ד האזורי לעבודה, בנוגע לאיחוד המערכות בידיעות והשלכותיו על תנאי המועסקים במערכת המאוחדת, קבע ביה"ד מתווה להתנהלות בתקופה הקרובה בהתאם להבנות בין נציגות העובדים להנהלת ידיעות".
 
ההבנות: "חזרה לשולחן המו"מ למספר ישיבות לתקופה של כחודש וחצי, עד סוף חודש מאי, בתקופה זו, ההנהלה לא תנקוט בצעדים חד צדדיים, לרבות פיטורי צמצום. המשך הדיון בביה"ד לעבודה ייקבע במידת הצורך לתחילת חודש יוני".
עוד הוסבר: "בהתאם למתווה זה, אנו מקווים כי המו"מ שיתקיים בחסות בית הדין, בשילוב עם מאמץ ומחשבה יצירתית, יוביל לפתרון צודק והוגן למחלוקות שעדיין קיימות בין הצדדים, לטובת סיום אי הוודאות בקרב העיתונאים מאז שיצאה תוכנית האיחוד לדרך ועל ידי יצירת אופק וביטחון תעסוקתי לעובדים הנותרים בידיעות. נעדכן שוב בהקדם, ועד עיתונאי ידיעות אחרונות, כלכליסט, לאשה ו-ynet".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה