קריירה ולימודים

אוניברסיטת תל אביב במהלך מעניין: "הצלחה פיננסית ראויה"

אוניברסיטת תל אביב מדווחת כי אירוע היוניקורן שהחלה לערוך לאחרונה, יהפוך למסורת חדשה במוסד האקדמי. חבר סגל ומנהל מכון קולר ליזמות באוניברסיטת תל אביב: "מיזמי יוניקורן נחשבים בעולם השקעות הון להצלחה פיננסית ראויה"
מערכת ice | 
בכירי כנס היוניקורן (צילום יעל צור)
אוניברסיטת תל אביב מכריזה כי אירוע היוניקורן שהתקיים אתמול (שלישי) יהפוך למסורת חדשה במוסד האקדמי. האירוע המדובר התקיים לרגל ציון יום היוניקורן הבינלאומי, ביוזמת הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב וארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב.  
האירוע הראשון במסגרת המסורת החדשה התקיים באוניברסיטת תל אביב והביא את סיפורי היוניקורן הישראליים של בוגרי אוניברסיטת תל אביב: אריק פיינגולד ויואל בר-אל. 
כזכור, לאחרונה דרג מחקר חדש מאוניברסיטת סטנפורד את אוניברסיטת תל אביב במקום הראשון בישראל והראשון מחוץ לגבולות ארה"ב במספר היוניקורנים, סטרטאפים פרטיים השווים עולה על מיליארד דולר, שייסדו בוגרי האוניברסיטה.
בפאנלים שהתקיימו בכנס, הוצגו לא מעט  סיפורי חברות יוניקורן ישראליות ושיח על גיוס כספים בימינו עבור יוניקורן וסטארטאפים ישראלים. בין המשתתפים שנכחו בכנס וסיפרו על הדרך להפוך לחברת יוניקורן ישראלית, ניתן היה להבחין באריק פיינגולד, יזם סדרתי, יו"ר ונשיא Commit ומייסד משותף בפנטרה שהפכה ליוניקורן ב-2022.
בכנס המדובר נכח גם ד"ר אייל בנימין, חבר סגל ומנהל מכון קולר ליזמות בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב: "מעבר להישג היזמי המרשים של הצמחת מיזם לשווי של מיליארד דולר, מיזמי יוניקורן נחשבים בעולם השקעות הון להצלחה פיננסית ראויה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה