קריירה ולימודים

בלון חמצן, לפחות לעוד חודש: משרד הביטחון ינסה להגיע להבנות עם המאפייה בק"ש

הניסיון לבלום את סגירת המאפייה המרחבית בעיר הצפונית הגיע לועדת הכספים, ח"כ ינון אזולאי: "משרד הביטחון פועל באטימות כלפי עובדי המאפייה". ההצעה לדחיית ביצוע ההזמנה בחודש נוסף התקבלה ע"י הנציג ממשרד הביטחון
כפיר אדר | 
ינון אזולאי (צילום הכנסת)
המאבק לעצירת פיטורי 120 עובדי המאפייה בקריית שמונה נמשכו בדיון סוער בוועדת הכספים של הכנסת שנערך היום (שלישי), בנושא סכנת סגירת המאפייה המרחבית בעיר הצפונית שהפסידה במכרז של הצבא לחלוקת ללחמים, במהלך שעשוי לפגוע  קשות במשפחות החיות בעיר.
ח"כ ינון אזולאי אמר:  "לאחר הדיון שקיימנו בשבוע שעבר בנושא, מסתבר שדיבורים לחוד ומעשים לחוד. לצערי עד לרגע זה אין הבנות בין משרד הביטחון לבין המנהלים והעובדים. יתכן כי משרד הביטחון לא מייחס חשיבות כלל לעובדים, אחרת לא מובנת האטימות כלפיהם.
עוד הוסיף: "כל הפתרונות שעלו על השולחן נפסלו מידית ע"י משרד הביטחון שמצדו לא מוכן לשנות מילימטר בכל הקשור למכרז. מצער לדעת שהתעקשות משרד הביטחון תביא לפיטורי 120 עובדים בעלי משפחות ואת זה אסור לנו לאפשר".
בסיכום הישיבה חברי הוועדה קיבלו את הבשורה מנציג משרד הביטחון כי הצעתו של ח"כ אזולאי לדחיית ביצוע ההזמנה בחודש נוסף התקבלה על מנת לנסות ולהגיע להבנות עם המפעל שהפסיד חלק ממכרז משרד הביטחון לחלוקת לחמים.
ח"כ אזולאי אמר: "אני מודה ליו"ר הוועדה ח"כ הרב גפני על הרתמותו למאבק למען העובדים ועל ההישג החשוב. כמו כן, אני מודה לחבריי בוועדה על התמיכה במאבק זה ועל ההישג המשותף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה