קריירה ולימודים

20 מיליארד שקל ו-22,400 משרות חדשות: כך סיילספורס תתרום למשק

מחקר של חברת המחקר הבינ"ל IDC מצא שהתרומה של חברת סיילספורס לכלכלה הישראלית עד 2026 תהיה 20 מיליארד שקל ועשרות אלפי מקומות עבודה חדשים
כפיר אדר |  1
איתי מרגלית (צילום סיילספורס)
מחקר חדש של IDC חושף נתונים חדשים על התרומה הכלכלית של סיילספורס, המובילה העולמית ב- CRM, בעולם ובישראל. מהנתונים עולה כי בזכות סיילספורס והשותפים לאקוסיסטם שלה, יפתחו 9.3 מיליון משרות חדשות ויווצרו הכנסות חדשות של 1.6 טריליון דולר בעסקים ברחבי העולם עד שנת 2026.
ההכנסות שנמדדו השנה (2021), באקוסיסטם השותפים של סיילספורס בישראל, עומדות על כ- 16 מיליון שקל, וההערכה לגבי ההכנסות החדשות משימוש בענן של סיילספורס בישראל, בין השנים 2020 ל- 2026, מסתכמת בכ- 20 מיליארד שקל. בשנים אלה צפויות להיפתח בישראל 22,400 משרות חדשות, באקוסיסטם של סיילספורס.
בניית משרדים דיגיטליים עוזרת בפתרון צרכי הטרנספורמציה הדחופים
על פי תחזית IDC, טכנולוגיות הקשורות בענן יהוו 27% מהוצאות טכנולוגיית המידע הקשורות לטרנספורמציה דיגיטלית השנה, ויצמחו ל- 36% בשנת 2026. זה קורה כשעסקים וחברות מקימים יותר ויותר משרדים דיגיטליים במטרה להביא להצלחת הלקוחות והעובדים מכל מקום. עבודה מרחוק, מעורבות לקוח ללא מגע ומאמצי קיימות הופכים לנפוצים יותר מתמיד, ו-IDC צופה שהמגמה הזו צפויה רק להימשך. בימים בהם חברות הקימו משרדים דיגיטליים כדי לתמוך בעבודה מרחוק שכבר הפכה למקובלת בשגרה, טכנולוגיות סיילספורס עזרו ללקוחותיה להסתגל לאי ודאות - כשהן מאפשרות עבודה מרחוק וקשר מרחוק עם לקוחות, וגם בפיתוח מוצרים חדשים בשבועות, לא בחודשים.
IDC ערכה גם סקר בנושא פריסת ענן והיתרונות והחסרונות של מיחשוב ענן, בקרב 525 ארגונים ב-8 מדינות. מתוך 74% מהנשאלים שטענו שהארגון שלהם מחזיק באסטרטגיה דיגיטלית רשמית, 97% דירגו את מיחשוב הענן כחשוב לאסטרטגיה זו. הסקר מצא שפתרונות סיילספורס איפשרו ל- 47% מהלקוחות המשיבים להרחיב את כח העבודה שלהם לאזורי הפריפריה, ל- 38% מהלקוחות המשיבים להרחיב את כח העבודה שלהם לאוכלוסיות חדשות (למשל, הורים העובדים מהבית ואנשים עם מוגבלויות) ול- 36% מהלקוחות לתמוך בסביבת עבודה גמישה יותר.
טכנולוגיות סיילספורס יכולות לעזור לחברות להתכונן לעתיד בר קיימה יותר. IDC צופה שמשנת 2021 עד שנת 2024 המעבר מתוכנות מקומיות לענן עשוי להפחית מיליארד טון של פחמן דו חמצני. סיילספורס עצמה שמה לה יעד של שימוש ב-100% אנרגיה מתחדשת לפעילות הגלובלית שלה עד 2022, וכיום היא מספקת ענן נטרלי לפחמן לכלל לקוחותיה. בנוסף, על פי סקר הלקוחות של IDC, כמעט 40% מלקוחות סיילספורס שהשתתפו בסקר, רואים בסיילספורס מקור לתמיכה ביעדי הקיימות שלהם.
אקוסיסטם השותפים של סיילספורס מניע את הצמיחה המואצת ברחבי העולם
IDC צופה שהשימוש בשירותי הענן של סיילספורס והשותפים שלה, יניב 308 מיליארד דולר עבור מאגר הלקוחות ויותר מכפול מכך בשנת 2026: כ- 724 מיליארד דולר. כיום, אקוסיסטם השותפים של סיילספורס המספק שירותי ענן ללקוחות גדול פי חמש מסיילספורס עצמה ויהיה גדול ביותר מפי 6 ממנה בשנת 2026. המחקר גם מצא שב-2026 הכנסות האקוסיסטם צפויות להיות פי 3.5 מאשר אלה של 2020.
״אקוסיסטם השותפים של סיילספורס מרחיב את כוחה של סיילספורס לחברות בכל הגדלים ובכל התעשיות ומסייע לאפשר את הצלחת הלקוחות,״ אומר טיילר פרינס, סמנכ״ל Alliances & Channels, בסיילספורס. ״ככל שסיילספורס גדלה, כך גם השותפים ואנחנו מחויבים לספק לאקוסיסטם השותפים שלנו את הכלים הנדרשים להצליח בעבודתם בעתיד״.
סיילספורס סוללת דרכים שיעזרו לפתוח הזדמנויות קריירה בכלכלת סיילספורס
23% מהמשרות החדשות שנוצרו במאגר הלקוחות של סיילספורס השנה, ממנפות את היכולות הדיגיטליות כמו השימוש בכלי אוטומציה, האינטרנט של הדברים (IoT), ויישומים מורכבים אחרים. Trailhead, פלטפורמת הלמידה החינמית המקוונת של סיילספורס וקהילת ה- Trailblazer שלה, המאיצה למידה זו באמצעות שיתוף ותמיכה בידע בין עמיתים, מחזקים את היכולת של כל אחד ללמוד יכולות דיגיטליות הרלוונטיות לכלכלת סיילספורס הצומחת.
סיילספורס מסייעת לחברות לבצע את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם באמצעות הפלטפורמות הללו. 84% מהנשאלים בחברות המשתמשות ב- Trailhead טוענים שזו פלטפורמה חשובה לפריסת פתרונות הענן של הארגון שלהם ו-44% הגדירו אותה כ״קריטית״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קורס סיילספורס דיגיטלי בעברית
    עומרי ב 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקורס המקוון הראשון בעברית ללימוד פלטפורמת סיילספורס. הקורס תוכנן כתהליך למידה הסוקר את המערכת משלב הכרת המערכת ועד ליישום מלא של תיאור המקרה המוצג בקורס. התוכן מועבר באמצעות סרטוני וידאו מוקלטים שעברו עריכה קפדנית - ניתן לצפות בהם מכל מקום ובכל זמן! בנוסף, הקורס כולל מפגש קבוצתי שבועי לטובת מענה על שאלות. *הקורס בתשלום* https://swiy.io/salesforcefundementals
    סגור