קריירה ולימודים

האם פרי הגליל בדרך לפטר מאות עובדים במפעל?

בפרי הגליל מאיימים לפטר מאות עובדים לאחר צו הורדת מכסי הייבוא שנשלח. ח"כ משה גפני הצטרף לקריאות נגד ליברמן: "ההפקרות ורוע הלב של שר האוצר ושר החקלאות לפגיעה בלתי נסלחת בחקלאי ישראל בכלל ובמפעל פרי הגליל בפרט, לא יעבור לסדר היום"
מערכת ice | 
מפעל פרי הגליל (צילום פלאש 90)
בעקבות רפורמת הענק בחקלאות והחלטת שר האוצר אביגדור ליברמן ושר החקלאות עודד פורר על שליחת צו הורדת מכסי ייבוא להערות הציבור, מפעל "פרי הגליל" איים לפטר בראשון הקרוב כ-100 עובדים מהמפעל מתוך 250 עובדים ויעצאו עבודות הזריעה בשדות החקלאיים.
מוקדם יותר, חברי כנסת מסיעות בקואליציה כתבו היום מכתב חריף לראשי המפלגות בעקבות מה שהם מכנים כהפרה הבוטה של ההתחייבות הקואלציונית של שר האוצר אביגדור ליברמן ושר החקלאות עודד פורר. במכתב עצמו טענו חברי הכנסת כי מדובר ב"סיטואציה משברית". המכתב נשלח בעקבות ההחלטה של השרים לשלוח צו הורדת מכסי ייבוא להערות הציבור, מהלך שלטענת הח"כים יוביל לפעילויות חד צדדיות.
 
כמו כן, הח"כים דורשים לקיים משא ומתן ענייני ואינטנסיבי שיוביל לכיבוש ויישום רפורמה בחקלאות, דבר שלדבריהם יוביל להוזלה ביוקר המחייה. חברי הכנסת הוסיפו הערה בסיום לראשי המפלגות "אנחנו קוראים להתערבותכם המיידית במשבר הקואליציוני החריף המתפתח.
יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני מסר בתגובה: "ההפקרות ורוע הלב של שר האוצר ושר החקלאות לפגיעה בלתי נסלחת בחקלאי ישראל בכלל ובמפעל פרי הגליל בפרט, לא יעבור לסדר היום. מלחמת עולם התנהלה על ידינו כדי שפרי הגליל שהוא מפעל עוגן של חצור הגלילית והאזור לא ייסגר, ובסיעתא דשמיא הוא גדל, הלך והתרחב, וסיפק פרנסה למאות עובדים שם. עתה הגיע שר האוצר אביגדור ליברמן, וברשעות לב, עם גרזן, הוא מחסל את המפעל הזה. נעשה הכל שזממו לא יעלה בידו. יהיה בנושא הזה מלחמה ציבורית שינועו אמות הסיפים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה