קריירה ולימודים

אמזון במהלך מדהים: הכפילה משכורות לעובדים

החברה ששוויה כ-1.6 טריליון דולר החליטה ליישר קו עם המתחרות הגדולות – והקטנות – יותר, כמו אפל, מיקרוסופט, גוגל ופייסבוק, ולהעלות את משכורות העובדים באופן משמעותי
מערכת ice |  1
אמזון (צילום freepik ,flickr/ Public.Resource.Org)
אמזון הודיעה אתמול (שני) על שינוי קיצוני בשיטת התשלומים שלה לעובדים בתפקידים הנחשקים ביותר, במסגרתו זינק שכר הבסיס המקסימלי ביותר מפי שניים, כך לפי דיווח באתר GeekWire.
בפוסט שעלה לאתר הפנימי המיועד לעובדי ההנהלה והטכנולוגיה בחברה, הודיע ענקית הקמעונאות ברשת כי היא מעלה את שכר הבסיס המקסימלי מ-160,000 דולר (כחצי מיליון שקל) לשנה ל-350,000 דולר (כ-1.1 מיליון שקל) לשנה – קפיצה של כ-119%.
 
החברה ציינה בפוסט כי עד כה ניסתה להיאבק מול שכר הבסיס הגבוה ביותר שמציעות מתחרות כמו אפל, מיקרוסופט, גוגל ופייסבוק על ידי הצעת תוספות למשכורת בשנתיים הראשונות, כמו מניות של החברה ובונוסים במזומן. כעת, היא הגיעה כנראה למסקנה שזה לא מספיק, והחליטה כאמור להכפיל (ויותר מכך) את שכר הבסיס המקסימלי – מבלי להפסיק עם הבונוסים האחרים.
"בשנה האחרונה ראינו שוק עבודה תחרותי באופן בולט, ולאחר ניתוח מעמיק של אפשרויות שונות, שקילת העניינים הכספיים לעסקינו והצורך להישאר תחרותיים כדי למשוך ולשמור על כישרון מעולה, החלטנו לבצע העלאות גדולות באופן משמעותי לרמות השיפוי שלנו מכפי שאנו עושים בשנה רגילה", כתבה החברה. בהודעה צוין כי עליות השכר תקפות לעובדי החברה בכל העולם, "העליות הללו משמעותיות הרבה יותר מכפי שעשינו בעבר", והוסיפה כי "מכיוון שהשיפוי ייחודי לכל עובד (בהתחשב בביצועיו ובתנאי העבודה, המשפחה והשוק), העדכונים הללו למסגרת משכורת הבסיס ומסגרות השיפוי הכולל ישפיעו על עובדים באופן שונה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק למשרות הנחשקות
    פועל 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מופיעה תמונה של עובדים במחסן.אבל כתבו שרק משכורות של משרות נחשקות הועלו.ברור שעובדי מחסן לא נכללים בתוך הנחשקים.
    סגור