קריירה ולימודים

מחצית מהשותפים בפירמת עורכי הדין פישר - נשים

מנתונים שאסף דן אנד ברדסטריט עולה כי מתוך 91 שותפים בפירמת עורכי הדין הגדולה, 42 הן שותפות, כלומר כמעט מחצית מהשותפים בפירמה, הן שותפות למעשה
מערכת ice | 
עוד טל אייל-בוגר (צילום חן גלילי)
פירמת עורכי הדין פישר (FBC & Co.) הוכרזה כפירמה המובילה בישראל בשיעור הנשים השותפות מבין כלל השותפים, כך עולה מבדיקת חברת דן אנד ברדסטריט, שנערכה לקראת יום האישה הבינלאומי 2022, ובחנה את שיעור הנשים השותפות במשרדי עורכי הדין המובילים בישראל.
מנתוני דן אנד ברדסטריט עולה, כי מקרב 91 שותפים בפירמה 42 הן שותפות, המהוות 46% מבין כלל השותפים בפירמה.
 
יצוין, כי זוהי השנה השנייה ברציפות שפירמת פישר (FBC & Co.) ניצבת בראש המשרדים בהם אחוז השותפות הוא הגבוה ביותר מבין משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.
עו"ד טל אייל-בוגר, שותפה וראש מחלקת תחרות והגבלים עסקיים בפישר (FBC & Co.) אמרה: "אנחנו גאים להיות פירמה שמציגה בפועל, כי הדרך לקידום סלולה בפני כולם. כמשרד מהגדולים בישראל, אנחנו שמים דגש, באופן יומיומי, לא רק על מתן כלים מקצועיים לכולם, אלא גם על יצירת סביבה מקצועית שתומכת ומאפשרת לשלב בין הקריירה לחיי המשפחה - לגברים ולנשים כאחד. מינוי נשים לשותפות בפירמה הוא נדבך חשוב, אבל לא פחות מכך חשוב לנו לייצר מערכת שלמה, שמכירה בעולמות האישיים מבלי לוותר על היבטים של מקצוענות, ואני שמחה להיות חלק ממנה".
פירמת עורכי הדין פישר (FBC & Co.) הוקמה בשנת 1958 ונמנית עם משרדי עורכי הדין הגדולים והמובילים בישראל. הפירמה מייצגת לקוחות מקומיים ובינלאומיים במגוון מגזרים ותחומים, ומעורבת באופן קבוע בטווח רחב של עסקאות והתדיינויות הנמצאות במרכז סדר היום המשפטי-כלכלי בישראל.
הפירמה מדורגת באופן קבוע על ידי מדריכים מקומיים ובינלאומיים וניצבת בראש רשימות הדירוג בתחומי פעילות רבים, ובכלל זה (Chambers and Partners, Legal 500, IFLR 1000, GCR, BdiCode, Dun & Bradstreet.).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה