קריירה ולימודים

שביתה בבתי המרקחת: הצעד החריף שימנע אלימות נגד רופאים?

איגוד הרוקחים ישבית מחר את כל בתי המרקחת בשירותי בריאות כללית, זאת במחאה על התקיפה של רופאה אתמול במרפאה בבאר יעקב. איגוד הרוקחים: "גם הרוקחים סובלים מאלימות קשה של מטופלים" 
מערכת ice |  1
בית מרקחת (צילום freepik)
לא רק הרופאים, גם איגוד הרוקחים החליט היום (רביעי) להצטרף לשביתה שתתקיים מחר של הסקטורים השונים בשירותי בריאות כללית.  זאת במחאה על תקיפת הרופאה אתמול במרפאה בבאר יעקב. 
כחלק מהמחאה שמביעים הרוקחים, מחר לא יינתנו שירותי רוקחות בכל מתקני שירותי בריאות כללית לרבות מרפאות הקהילה, בריאות הציבור וביתי החולים, זאת כצעד של סולידריות עם הרופאים.
 
מזכ"ל איגוד הרוקחים, שימי הללי, אמר היום כי "גם אנחנו הרוקחות והרוקחים סובלים מאלימות מטופלים. אולי אפילו יותר מכל מגזר אחר בשירותי בריאות כללית ובביתי החולים הממשלתיים".
לכן, האיגוד החליט שדמנו לא יוסיף להיות הפקר. לא נרפה עד אשר הנהלת הכללית תנקוט בצעדים ממשיים להבטחת שלומם של הרוקחות והרוקחים שעושים עבודת קודש למען החולים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תחי אוקריאנה וכל תומכיה
    יהודי 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין צדק בעולם הזה באוקריאנה תוהו ובוהו בגלל הרוסים המסריחים וברוסיה הארורה הכל רגיל .ביזיון לעולם שלא מושיט עזרה לאוקריאנה ויותר מזה אוסר עליה להפגיז את רוסיה עם הנשק שנותן להם המערב.
    סגור