קריירה ולימודים

ביטוח לאומי בבשורת ענק: הכסף נכנס לחשבונות הבנק שלכם היום

הכספים שאמורים היו להכנס לחשבונות של ישראלים רבים ב-28 בספטמבר, הוקדמו בשבוע והתקבלו לפני כניסת ראש השנה
מערכת ice |  1
המוסד לביטוח לאומי (צילום shutterstock)
אחר שהתעורר צורך בהקדמת הפקדתן של קצבאות הביטוח הלאומי, הוחלט כי ב-21 בספטמבר 2022, דהיינו היום (רביעי) ייכנסו הכספים לחשבונות הזכאים ולא ב-28.9 ובכך הם יקבלו את הסכומים שמגיעים להם לפני כניסת ראש השנה ויוכלו להיעזר בכספים להכנה לקראת תקופת החגים. 
מדובר בקצבאות שמופקדות מדי ה-28 לחודש הלועזי, כך שההפקדה הקרובה אמורה הייתה להיות בצום גדליה אלא שבביטוח הלאומי תכננו להקדים זאת ליום שישי ה-23 לחודש כדי להפקיד את הכסף לפני ראש השנה, אולם זה היה מחייב את הציבור לערוך את הפרוזבול רק לאחר הפקדת הקצבאות, כך שנותר רק את ערב ראש השנה עצמו לעשיית הפרוזבול.
 
ח"כ יעקב אשר שוחח עם מנכ"ל הביטוח הלאומי, מאיר שפיגלר, וסיכם עמו על הקדמת הפקדת הקצבאות ביומיים נוספים, לתאריך ה-21 לחודש, כך שיינתן זמן מורחב יותר לעריכת הפרוזבול. כמו כן תסייע הקדמת הקצבאות למשפחות בהיערכות והקניות לחגים.
הקדמת העברת הקצבאות מתאפשרת בזכות חוק מ-2019 שמאפשר לביטוח הלאומי להתאים את תזמון הקצבאות ללוח השנה היהודי בביטוח לאומי הסבירו: "מאחר והחגים מגיעים, ויש הוצאות על ארוחות חג, מארחים את המשפחה, מועד תשלומי הקצבאות משתנה בהתאם בניסיון להקל על ההוצאות הכרוכות בתקופה זו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קצבואת
    שמעון 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די שמענו במקום לשגע את הציבור תעלו את הקצבאות
    סגור