קריירה ולימודים

מלכת היופי נשברת: "הדעה לגבי ישראל בעולם השתנתה בזכותנו"

נועה כוכבא, מלכת היופי של ישראל לשנת 2021, דיברה על ביטול התחרות: " תגידו מה שתגידו בסוף התוצאה היא הרבה מאוד נשים בעלות מילוני עוקבים יחד שהדעה שלהם לגבי ישראל השתנתה ולטובה"
מערכת ice |  3
נועה כוכבא (צילום אינסטגרם)
תחרות מלכת היופי של ישראל, שיש שיגידו שכבר מזמן הפכה למיותרת ומיושנת, לא תיערך השנה. התחרות נערכה בישראל החל מנת 1950, ולמעשה זו הפעם הראשונה מאז שהוא לא ייערך בישראל. המשמעות: בפעם הראשונה בהיסטוריה - אף נציגה ישראלית לא תיקח חלק במיס יוניברס.
תחרות מלכות היופי הכניסה לנו לחיים חלק מהדוגמניות והידועניות הגדולות בתולדות המדינה, ביניהן: לינור אברג'יל, רנא רסלאן, אילנית לוי, סיוון קליין, גל גדות, טיטי איינאו, קארין עליה, רותם רבי, ניקול רזניקוב ותהילה לוי.
מי זכתה בתחרות בשנה שעברה, נועה כוכבא, כותבת על ביטול התחרות: "יש המון דברים שצריך לשנות בתחרות מיס יוניברס. משלב בגדי הים ועד האיפור המוגזם שמטשטש את היופי הטבעי של כל אחת ואחת. אבל תגידו מה שתגידו בסוף התוצאה היא הרבה מאוד נשים בעלות מילוני עוקבים יחד שהדעה שלהם לגבי ישראל השתנתה ולטובה".
 
כוכבא סיכמה: "נכון, הבדיחה הקבועה לגבי מלכות יופי היא שיביאו שלום עולמי אבל דווקא אצלנו, יכול להיות שגם בהומור הזה יש טיפת אמת. אז במשך 72 שנה מלכות יופי אמנם לא הביאו שלום עולמי. אבל הן קידמו אותנו בכמה צעדים קטנטנים בשינוי דעת העולם כלפינו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נועה כוכבא
    בדולינה 11/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שמצחיק, אחרי שנועה החליטה להשתתף , זה לא היה מזמן כולו 2021, לפתע פיתאום תחרות מלכת היופי מוגזמת, ממש מוזר,
    סגור
  • 2.
    וואללה , שעת הקהל השתנתה בעקבות מחכות היופי?
    רחלי 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא רק מנציחה את הדעה שהצד החזק שלהן הוא אך ורק היופי
    סגור
  • 1.
    בולשיט
    עמוס 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בולשיט
    סגור